.

Beantwoord

jaarcontract verlenging ongedaan maken

  • 2 January 2014
  • 1 reactie
  • 406 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
In december 2013 is mijn jaarcontract afgelopen. In verband met onbekendheid van mijn belminuten na het contract, heb ik mijn contract met een jaar verlengd. Echter heb ik van uw collega vernomen dat het jaarcontract na afloop wordt omgezet naar hetzelfde contract met dezelfde hoeveelheid belminuten en mb's tegen dezelfde prijs maar dan met een opzegtermijn van 1 maand. Daarom zou ik mijn verlening ongedaan willen maken, om gebruik te maken van dezelfde hoeveelheid belminuten en mb's als het jaarcontract maar met een opzegtermijn van 1 maand.

Over bovenstaande heb ik meerdere malen telefonisch, binnen 7 dagen na verlengen van het contract, en via een bericht met ticketnummer 684699 contact gezocht. Een van uw collega's vertelde mij dat dit per januari 2014 geregeld zou worden echter zie ik dat ik nog steeds een jaarcontract. Via 1200 zijn jullie voor mij niet bereikbaar, zodoende dit bericht op het forum.

Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Charlene 3 January 2014, 13:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi D662,

Ik vind de communicatie over het afzien van de verlenging van je jaarcontract inderdaad terug. Er zijn nu meerdere mensen naar aan het informeren, hoe het precies zit. Maar ik kan je in ieder geval verzekeren dat je op tijd was, dus dat we het zeker in orde maken voor je. Ik houd je op de hoogte, hoe het ermee staat.

Groetjes,
Charlene

Reageer