-
-
Startend Simyaan
-
0 reacties
In december 2013 is mijn jaarcontract afgelopen. In verband met onbekendheid van mijn belminuten na het contract, heb ik mijn contract met een jaar verlengd. Echter heb ik van uw collega vernomen dat het jaarcontract na afloop wordt omgezet naar hetzelfde contract met dezelfde hoeveelheid belminuten en mb's tegen dezelfde prijs maar dan met een opzegtermijn van 1 maand. Daarom zou ik mijn verlening ongedaan willen maken, om gebruik te maken van dezelfde hoeveelheid belminuten en mb's als het jaarcontract maar met een opzegtermijn van 1 maand.
Over bovenstaande heb ik meerdere malen telefonisch, binnen 7 dagen na verlengen van het contract, en via een bericht met ticketnummer 684699 contact gezocht. Een van uw collega's vertelde mij dat dit per januari 2014 geregeld zou worden echter zie ik dat ik nog steeds een jaarcontract. Via 1200 zijn jullie voor mij niet bereikbaar, zodoende dit bericht op het forum.
Kunt u mij helpen?