Skip to main content
Hallo,



Vandaag heb ik mijn simyo abonnement verlengt,

maar kan ik dit nog blokkeren?

Ik wil toch niet nog een jaar dit abonnement, is dit nog mogelijk?



Alvast bedankt!
Hoi Ivet,



Je wilt toch niet nog een jaar bij ons blijven? :(

Je kunt in dat jaar nog wel je bundels wijzigen, hè? Naar boven en naar beneden. Alleen de datum dat je kunt opzeggen is nu weer een jaar verder gezet. Als je daar toch vanaf wilt zien, dan hoor ik het graag.

Normaal kun je een bundelwijziging niet ongedaan maken, maar een verlenging van een jaarcontract is eigenlijk een aankoop. En dan heb je 7 dagen zichtstermijn om er alsnog vanaf te zien.

Ik hoor dus van je of je er echt vanaf wilt zien, dan gaan we het ongedaan maken.



Groetjes, Charlene
Hoi Ivet,



Je wilt toch niet nog een jaar bij ons blijven? :(

Je kunt in dat jaar nog wel je bundels wijzigen, hè? Naar boven en naar beneden. Alleen de datum dat je kunt opzeggen is nu weer een jaar verder gezet. Als je daar toch vanaf wilt zien, dan hoor ik het graag.

Normaal kun je een bundelwijziging niet ongedaan maken, maar een verlenging van een jaarcontract is eigenlijk een aankoop. En dan heb je 7 dagen zichtstermijn om er alsnog vanaf te zien.

Ik hoor dus van je of je er echt vanaf wilt zien, dan gaan we het ongedaan maken.



Groetjes, Charlene





Hallo Charlene,



Ja, ik wil het helaas toch ongedaan maken en niet een jaar langer blijven.



Groetjes Ivet
Hallo Charlene,



Ja, ik wil het helaas toch ongedaan maken en niet een jaar langer blijven.



Groetjes Ivet




Ok,



Dan ga ik dat doorgeven aan de IT afdeling, en ik informeer je nog hoe en wanneer we dit terugdraaien. :)



Groetjes, Charlene

Reageer