.

Beantwoord

jaarabonnement wijzigen

  • 14 June 2013
  • 6 reacties
  • 469 Bekeken

Badge
Hallo,

In februari 2013 heb ik een jaarabonnement afgesloten bij Simyo. Ik heb nu 100 min per maand, maar wil graag over naar 300 min + 500 mb internet per maand. Mijn vraag is nu. Wijzigt de begindatum van mijn jaarabonnement op het moment dat ik mijn belbundel wijzig?
icon

Beste antwoord door de leon 14 June 2013, 15:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mijn vraag is nu. Wijzigt de begindatum van mijn jaarabonnement op het moment dat ik mijn belbundel wijzig?


Nee...... 🙂
Badge +8
Hallo,

In februari 2013 heb ik een jaarabonnement afgesloten bij Simyo. Ik heb nu 100 min per maand, maar wil graag over naar 300 min + 500 mb internet per maand. Mijn vraag is nu. Wijzigt de begindatum van mijn jaarabonnement op het moment dat ik mijn belbundel wijzig?


Hoi _Renske_,

Zoals De leon al zegt: Nee. :)
Binnen je jaarcontract mag je nog steeds maandelijks je bundels wijzigen. Doe je dit voor de 25ste van de maand, dan gaat je wijziging op de eerste van de volgende maand in. De einddatum van je contract wijzigt niet mee.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge
Bedankt voor de reacties!

Mijn vraag is beantwoord, alleen heb ik nog wel weer een nieuwe vraag!

Als ik mijn abonnement nu wijzig (en dus meer belminuten neem) en over een paar maanden mijn abonnement weer zou willen wijzigen (en dan minder belminuten willen), kan dat ook?
Badge +8
Bedankt voor de reacties!

Mijn vraag is beantwoord, alleen heb ik nog wel weer een nieuwe vraag!

Als ik mijn abonnement nu wijzig (en dus meer belminuten neem) en over een paar maanden mijn abonnement weer zou willen wijzigen (en dan minder belminuten willen), kan dat ook?


Hoi _Renske_,

Ja, ook dat kan!
Je mag Ă©Ă©n keer per maand je bundels wijzigen. Omhoog of naar beneden maakt niet uit. Je kunt bijvoorbeeld van Simyo 100 naar Simyo 500 en dan weer naar Simyo 200. Dat kan allemaal.
Als je maar in de gaten houdt dat je het voor de 25ste doet, wil je dat het de volgende maand ingaat.

Veel plezier met wijzigen ;)

Groetjes,
Charlene
Badge
Geweldig! Bedankt voor de reactie! 🙂
Badge +8
Geweldig! Bedankt voor de reactie! :)

Graag gedaan :D

Groetjes,
Charlene

Reageer