Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraagje, 02-06-2015 is de einddatum van mijn contract bij Simyo. Nu heb ik net mijn abonnement opgezegd via de website ("Mijn abonnement opzeggen") en toen gaf Simyo aan dat 01-07-2015 de einddatum is van mijn contract. Er staat: Je abonnement zal op 01-juli-2015 worden beëindigd, maar als ik bij mijn Simyo kijk staat er "t/m 02-06-2015" Wat is nu de echte einddatum? Ik ga een abonnement afsluiten bij een andere provider, welke van deze twee datums moet ik dan aangeven als einddatum oude contract?



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Opzeggen moet een maand van tevoren gebeuren dus ik ben bang dat 1 juli de juiste datum is. De einddatum van je abonnement is niet de datum waarop je ophoudt klant te zijn bij Simyo, het betekent alleen dat vanaf die datum je abonnement automatisch wordt voortgezet, voor exact dezelfde tarieven, maar met het grote verschil dat je elke maand kunt opstappen (maar wel rekening houdend met 1 maand opzegtermijn).
Bedankt voor uw reactie. 01-07-2015 is in mijn geval dus de datum waarop ik bij een andere provider een nieuw abonnement kan afsluiten?
Hoi vraagje123, welkom op het Simyo forum!



Erg jammer om te horen dat je ons gaat verlaten 😞 Ik zie dat Scotsman je vraag al heel goed en duidelijk heeft beantwoord. Bedankt Scotsman :D

Je jaarcontract is inderdaad stopgezet vanaf 1 juli 2015. Je kunt vanaf deze datum overstappen naar een andere provider.



Mag ik vragen wat de reden is dat je wil overstappen?

Reageer