Skip to main content
Hoi,



Ik wil graag een jaar verlengen met de korting die op mijn symio staat. Nu werkt de knop -nog een jaar symio- bij mij niet. Bij mijn vriend heb ik zijn abonnement wel weer voor een jaar verlengd, maar bij mij lukt het echt niet. Zit er misschien een bug in of doe ik iets fout?



Groet,

Els
Ik heb mijn bundel nu gewijzigd naar 100 min maar dat wil ik eigenlijk niet!
Ik heb mijn bundel nu gewijzigd naar 100 min maar dat wil ik eigenlijk niet!



Hoi elsje1982,



Ik zie dat je op 29-11 de Simyo 100 nu voor een jaar hebt vastgezet per 1-1-2014, maar ik begrijp dat dit niet de bedoeling was? Omdat dit gaat om een bundelverlenging, heb je de mogelijkheid om binnen 7 werkdagen zichtstermijn hiervan af te zien.

Als dit is wat je wil, laat dit dan z.s.m. weten, dan kan ik de verlenging nog voor je ongedaan maken 🙂.
Hoi Kim,



Ja ik wil het ongedaan maken. Ik wil gewoon simpelweg 200 belminuten en 500 mb net als nu, maar dan weer voor een jaar voor 13 euro pm. Op de een of andere manier krijg ik dit niet voor elkaar.



Groet,

Els
Hoi Kim,



Ja ik wil het ongedaan maken. Ik wil gewoon simpelweg 200 belminuten en 500 mb net als nu, maar dan weer voor een jaar voor 13 euro pm. Op de een of andere manier krijg ik dit niet voor elkaar.



Groet,

Els




Hi elsje1982,



Ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling. Ik houd op je de hoogte.
Hoi Kim,



Ja ik wil het ongedaan maken. Ik wil gewoon simpelweg 200 belminuten en 500 mb net als nu, maar dan weer voor een jaar voor 13 euro pm. Op de een of andere manier krijg ik dit niet voor elkaar.



Groet,

Els




Hoi elsje1982,



Onze IT afdeling geeft aan dat zij per 1 januari 2014 je verlenging omgedaan kunnen maken. Helaas kan dit niet eerder door een technische beperking in ons systeem :(

Feitelijk kun je net zo makkelijk je bundel wijzigen deze maand (vóór de 26e) waardoor dit 1-1 in gaat.

Mocht je dan kosten maken voor minuten 101 t/m 200 deze maand, dan verrekenen we dat.



Vind je dit een goed idee?

Reageer