Skip to main content
Hallo allemaal,



Wat is precies het verschil tussen jaar en nog een jaar (los van kosten)? Beiden zijn niet maandelijks opzegbaar (zie bijlage). Verleng ik mijn abonnement met nog een jaar als ik op jaar klik?



Andere vraag: ik ben een jaar in het buitenland geweest en zodoende mijn internetbundel uitgezet. Per 1 november wil ik alles weer aanzetten. Als ik echter het nu instel, gaat de internetbundel deze maand nog in. Als ik het echter niet nu instel, kan ik mijn belminuten ook niet meer voor 1 november hoger instellen omdat dit voor 25ste van de maand moet. Hoe zit dit nu precies?



Alvast bedankt!
Kan iemand mij hiermee al helpen? Ik zit in Australië en ga bijna terug naar Nederland dus ik moet snel handelen...
Hoi Bas87, welkom op het Simyo forum 🙂.



Zoals het er staat, kan ik me voorstellen dat je dit niet meteen begrijpt. Wil je dat je abonnement (zoals het nu ook is) maandelijks opzegbaar blijft, dan kies je voor Jaar. Dit staat er zo, omdat de contractvorm die je nu hebt een jaarabonnement is. Weliswaar inmiddels maandelijks opzegbaar, omdat de 12 maanden zijn verstreken.



Als je niet wilt verlengen met nog een jaar, dan moet je die optie niet kiezen. Hier zitten echter wel een paar voordelen bij. Je krijgt hier namelijk extra MB's bij. Is dat niet een goede deal?



Om op je tweede vraag te reageren: Je kunt sinds kort tot de laatste dag van de maand je bundels wijzigen. Het is daarom nog mogelijk voor je om nu je belbundel omhoog te zetten voor volgende maand. Deze wijziging gaat dan per 1 november in.



Wil je dan per 1 november ook een internetbundel? Zet 'm dan op 1 november aan via Mijn Simyo. Deze bundel zal dan meteen actief gaan 🙂.
Bedankt voor het antwoord! Absoluut een goede aanbieding, maar die beslissing kan ik ook nog over een maand nemen toch? Wil me eerst als ik weer thuis ben rustig oriënteren op wat ik wil (4G/nieuw mobiel, etc.)
Hoi Bas87,



Je kunt inderdaad gewoon nog even wachten met het maken van die beslissing 🙂. Deze verlengactie zal nog wel een tijdje lopen.



Alvast een fijne terugreis toegewenst!



Groetjes, Tiury

Reageer