Skip to main content
op 26 augustus heb ik de overstapprocedure van prepaid naar sim only doorlopen en er is een € 0,01 afgeboekt met een code in de omschrijving. Verder lijkt er nu niets meer gebeurd te zijn, moet ik nog iets doen met de code in de bankafschrijving?
Zie deze uitleg :)



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Hoi Karsten,



Welkom op het Simyo forum.



Wat leuk dat je gaat overstappen naar een Sim Only abonnement. De 1 cent betaling is bedoeld om je rekening nummer te activeren. Daarna moet je nog wel alle stappen doorlopen, weet je zeker dat je dit gedaan hebt? Ik zie op jouw account namelijk niet dat er een overstap is aangevraagd.



Zou je het nog een keer willen proberen? Als dit niet lukt dan help ik je er natuurlijk graag mee!



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt voor je hulp!
Dank voor het natwoord, ik kende de bovenstaande hulppagina omdat ik al had gezocht waarom er niets gebeurde, en besloot toen nog een weekje af te wachten.



Ik heb de overstap nogmaals (identiek aan voorgaande keer) uitgevoerd, de site geeft me opnieuw terug dat de overstap binnen een dag gaat gebeuren en dat het beltegoed wordt verrekend. Hopelijk komt het nu door!



Met vriendelijke groet,
Hoi Karsten,



Welkom op 't forum.



Ik heb goed nieuws, maar volgens mij weet je het zelf nu ook al. Het is nu wel gelukt! Veel plezier met je Sim Only :D



Groetjes,

Caspar
Inderdaad, dank voor de hulp 🙂
Graag gedaan, Karsten!



Groetjes,

Ilias

Reageer