Skip to main content
edit* reeds opgelost!
ja die had ik ook, en gelijk ook een mailtje dat ik er een had aangeschaft? denken zeker bij simyo dat heb 1 april is ipv 1 december
Hoi Ellenkranen & Diantha,



Welkom op het Simyo Forum.



@Ellenkramen, wat goed om te zien dat jouw probleem opgelost is. Voor de volgende keer is het makkelijk om jouw vraag te laten staan en daaronder een 'edit' te plaatsen. Zoals je ziet heeft Diantha ook een vraag gesteld. Deze is nu niet helemaal volledig meer omdat ze op jouw vraag heeft gereageerd.



Als er andere forumleden zijn met dezelfde vraag, kunnen ze hier ook op inhaken 🙂



Nogmaals, super fijn om te zien dat het voor jou opgelost is! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



@Diantha, begrijp ik het goed dat je een melding hebt gehad dat jouw internetbundel opgezegd was en vervolgens weer is aangezet? In het systeem vind ik terug dat je hebt gekozen voor een 1000MB bundel in plaats van een 200MB bundel. Daarnaast heb je jouw contract verlengd met nog 1 jaar. Bedoel jij deze e-mails?



Alvast bedankt voor de extra informatie.



Voor het overzicht heb ik dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'.



Groetjes,

Angela
nee want die had ik al gehad angela, maar heb het even nagekeken en volgens mij waren het gewoon verkeerd gestuurde mailtjes maar op mijn eigen mijn simyo stond het gewoon goed en ga ik daar ook maar vanuit



bedankt voor de reactie



vriendelijke groeten diantha
Hoi Diantha,



Gelukkig heb je deze mails wel goed gehad!



Ik zie dat er bij ons wat problemen zijn geweest waardoor je deze mails hebt ontvangen. In het systeem staat alles goed en ik zie dat jouw databundel netjes aanstaat net zoals jij dit goed ziet staan op Mijn Simyo. Hier kun je dus vanuit gaan :)



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer