Skip to main content
Hallo,



Ik ben al sinds december 2013 klant bij Simyo, ik heb een simonly abonnement.

Nu staat er in het contract;

"Minimale looptijd: 1 jaar, gerekend vanaf activatiedatum abonnement"



Betekend dit nu na meer dan een jaar dat mijn abonnement per maand opzegbaar is?



Ik ga namelijk binnenkort emigreren en wil niet het abonnement afkopen want dat is een smak geld (van nu tot december.)



Graag verduidelijking.

Groeten,

Patrick
Als je niet zelf actief voor NOG een jaar hebt verlengt, dan is een jaarabonnement na 1 jaar maandelijks opzegbaar. Alleen een moderator kan zien of dat in jouw geval zo is. Wachten tot maandag denk ik zo.
Hoi Veger,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je niet zit te wachten op een fikse afkoopsom kan ik begrijpen! Wat spannend dat je hebt besloten te emigreren :)



Gelukkig hoef je niet te wachten tot maandag. Wij laten ons gezicht in het weekend ook nog wel eens zien. Ik heb jouw gegevens bekeken. Jouw contract is op dit moment maandelijks op te zeggen. Zoals Groentjuh aangeeft, wordt jouw contract alleen verlengd met nog 1 jaar, als jij hier zelf voor gekozen hebt.



Laat je het weten of je verder nog vragen hebt?



@Groentjuh, goed om te weer wat vaker tegen te komen op het forum! Heel erg bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela
Groentje & Angela,



Beiden bedankt voor het snel reageren. En het duidelijke antwoord.



Ja, zeker spannend, eindelijk samen zijn met mijn geliefde van 6 jaar!



Groeten,

Patrick
Hoi Patrick,



Wauw, dat maakt het allemaal wel heel speciaal! Geniet er met volle teugen van :)



Graag gedaan namens Groentjuh en mij! Mocht je nog iets willen weten, geeft dan een gil. We helpen je graag verder.



Groetjes,

Angela

Reageer