Skip to main content
Goede morgen,

Ik ben overgestapt naar een KPN abbonement. Als het goed is heeft KPN mijn abbonement met Simyo opgezegd. mijn simyo contract liep af op 31 Oktober 2016 ( gisteren dus).

Tot mijn grote verbasing lees ik nu (onder mijnsimyo, abbonement) dat mijn contract beëindigde is/was en loopt nu automatisch door??

kan iemand AUB bevestigen dat mijn contract met simyo is per vandaag opgezegd en overgedragen naar KPN ?

alvast bedankt

MVG

Alberto
Hoi Alberto,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is hoe het abonnement beëindigd wordt! Ik zie dat jouw nummer vandaag is overgezet om 12:06. Dat betekent dat je Simyo abonnement dus ten einde komt, omdat dat automatisch gebeurt na nummerbehoud. Je hoeft je dus geen zorgen te maken 🙂 Wel heel goed dat je dit even navraagt, want dan weet je het zeker.



Ik zie ook dat je mailcontact hebt gehad met mijn collega 🙂 Zij heeft jou hetzelfde verteld. Je bent nu dus helemaal geïnformeerd hierover.



Mocht je nog vragen hebben, laat je me dat dan weten?



Groetjes,

Jihane
Ik zit dus met hetzelfde. Abo is vandaag afgelopen en vandaag is mijn nummer overgezet naar Youfone. ook ik zie dat mijn abonnement gewoon blijft doorlopen.

Nummer is bij jullie in ieder geval niet meer werkzaam.
Hoi Lea65,



Ik vind het heel vervelend dat er onduidelijkheid is over het beëindigen van je abonnement. Je nummer is inderdaad gisteren (1-11-2016) om 8.42 uur succesvol overgezet. Je abonnement bij ons is ook per 1 november stopgezet. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je abonnement bij ons door blijft lopen. Dit is niet het geval :)



Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?



Wel jammer dat je ons verlaten hebt :(



Groetjes,

Samantha
goedendag,



sinds augustus overgestapt naar andere provider en ook mijn nummer meegenomen. op jullie website staat dat abbonement dan automatisch wordt opgezegd. nu krijg ik betalingsherineringen en heb ik het idee dat het abbo niet is opgezegd.

graag verheldering van jullie kant uit!
Hoi Mul,



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat je nog steeds betalingsherinneringen krijgt. Al je facturen lijken betaald, dus het lijkt me vals alarm. Ik zie inderdaad dat je aansluiting nog op actief staat. Ik zal ervoor zorgen dat dit deze week nog goed staat. Dan is alles goed komen.



Ik ben wel benieuwd over welke factuur je de betalingsherinneringen krijgt? Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar

Reageer