Skip to main content
Over een paar weken vertrek ik voor vier maanden naar de andere kant van de wereld. Op het moment heb ik een maand abonnement. Zodra ik terug in Nederland wil ik mijn abonnement bij Simyo omzetten naar een jaarabonnement. Is het mogelijk om voor de periode van vier maanden mijn abonnement op 0 euro te zetten of een minimum van enkele euro's?
Hoi LisaH,



Je kunt je abonnement omzetten naar de goedkoopste variant, 100 minuten bellen/SMS per maand en geen internet of naar Prepaid! Je abonnement naar 0 zetten gaat niet.

Je Prepaid hoef je maar 1 keer per 6 maanden te gebruiken zonder dat het vervalt.

Daarna zet je jouw Prepaid weer om naar abonnement!
Hoi LisaH,



Welkom op het Simyo forum :)



Franswon heeft je het juiste antwoord gegeven. Je kan inderdaad kiezen voor het kleinste belbundel en je internetbundel uitzetten. Dit kan vóór elke eerste van de maand. Dit gaat dan in op d eerste van de volgende maand. Je kan ook een Prepaid aansluiting nemen. Hiervoor ontvang je een nieuwe simkaart. Dat is omdat de instellingen op een Prepaid kaart anders zijn. Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je de simkaart binnen drie werkdagen thuis.



Als er nog iets is, laat je het dan weten? :$



@franswon, bedankt voor je antwoord :)



Groetjes, Angelica

Reageer