Skip to main content

.

Hallo

Ik heb nu PrePaid en zit te kijken naar de Sim Only abonnementen. Wat me opvalt is dat de internet bundels een hele scherp prijs hebben, mooi zo! Het jammere aan de zaak is dat de bel bundels voor mijn geval niet nodig zijn. Ik wil wel bellen maar dat kan prima zonder bundel, ik zou nog niet eens aan 5 minuten per maand komen, wat moet ik met een bundel van 200 minuten denk ik dan?

Ik zou dus graag in het aanbod een abonnement zien waarbij je een internet bundel kan nemen en gewoon bellen/sms’n aan de buiten bundel prijs. De internet bundels die PrePaid aanbiedt zijn gewoon te duur en te klein vergeleken met Sim Only dus dat is een no-go.

Voorstel: nu zie je ook dat wanneer je een Sim Only afsluit van minder dan 2 jaar je maand prijs +1 EUR gaat. Dat zou je voor een Sim Only met alleen internet bundel ook kunnen voorstellen. Ik kan me indenken dat je als Simyo zijnde de kosten van Sim Only nu intern verdeelt over internet en bellen en daarvan uitgaat dat het merendeel van de abonnees hun minuten niet opmaken.

Is dit idee van Sim Only met vaste internet bundel en bellen/SMS’n aan buiten bundel prijzen al eerder voorbijgekomen? Het zou wel een uniek aanbod in Nederland zijn!

Hoi @maarten.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact met ons opneemt! 

Helaas is het niet mogelijk om simkaart te bestellen met alleen een internetbundel. Een Sim Only abonnement gaat altijd in combinatie met een belbundel. Wel zal ik dit uiteraard voorleggen bij de juiste afdeling, wellicht dat deze optie in de toekomst kan worden toegepast 😊.

Bedankt voor het meedenken! 

Groetjes,
Amy

Reageer