Skip to main content
Op dinsdag heb ik de overstap gedaan om van prepaid naar sim only te gaan. De bankrekening is geverifieerd, er is 0,01 euro betaald. Een bevestiging per e-mail is ontvangen, dat het de volgende dag geregeld zou zijn. Dit is nog niet gebeurd ? Opnieuw de overstap maken, geeft de melding dat er een aanvraag is voor een vervangende simkaart.
Normaliter is het binnen 1 werkdag geregeld.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4



Is je MijnSimyo omgeving nog niet aangepast dan?
Hi MB2002,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je overgestapt bent van Prepaid naar Sim Only 🙂 Hier gaan vaak ongeveer twee werkdagen overheen. Ik zie dat het nu ook helemaal gelukt is. Zie jij dat ook terug als je inlogt op Mijn Simyo? Je hebt een belbundel van 100 minuten en een internetbundel van 2000 MB. Je kunt hier nu ook gewoon gebruik van maken 🙂 Let je erop dat je ietsjes minder betaalt voor je bundels, omdat je niet de hele maand gebruik ervan kon maken? Hierdoor heb jij ook wat minder belminuten, want dat is naar rato berekend. Je krijgt wel je volledige internetbundel, ook al betaal je er wat minder voor. Een cadeautje voor jou, dus!



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer