Skip to main content

.

De aanvraag voor mijn zoon van een Simyo prepaid naar een Simyo sim only abonnement, moest ik annuleren (meteen dezelfde dag nog gedaan), maar als ik in mijn Simyo kijk is het abonnement nog steeds actief. 

Hoe kan dat?

Ik wil graag een ander abonnement voor hem afsluiten maar verwacht nu veel gedoe.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat zijn Simyo weer prepaid wordt/is?

Hoi LaJo, 

Welkom op ons forum! 😃

Als je overstapt van Prepaid naar Sim Only en je wil terug naar Prepaid, dan moet je een nieuwe Prepaid-aansluiting bestellen zodat het nummer daarop kan worden overgezet. Heb je dat gedaan? En zo nee, hoe heb je dan je overstap geannuleerd? 

En wil je een ander abonnement voor hem afsluiten bij ons of wil je het nummer meenemen naar een andere provider? Stuur anders even een privéberichtje naar mij met wat je precies wil (KLIK), dan gaan we dat voor je in orde maken 😇

Hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas


Reageer