Skip to main content
Hallo,



Mijn abbonement loopt 11-03-2014 af. Ik wil mijn abbonemt graag eerder opzeggen omdat ik ergens anders bij wil (i.v.m nieuwe telefoon).

Nu zit mijn vriend ook bij Simyo en zijn abbonement loopt 1-12-2013 al af. Nu is mijn vraag of hij misschien mijn nummer over kan nemen?

Het enige probeem is dat het abbonement dan op mijn gegevens staat. Kan dit ook gewijzigd worden naar de gegevens van hem? 



Groetjes Laura. 
Hallo,



Mijn abbonement loopt 11-03-2014 af. Ik wil mijn abbonemt graag eerder opzeggen omdat ik ergens anders bij wil (i.v.m nieuwe telefoon).

Nu zit mijn vriend ook bij Simyo en zijn abbonement loopt 1-12-2013 al af. Nu is mijn vraag of hij misschien mijn nummer over kan nemen?

Het enige probeem is dat het abbonement dan op mijn gegevens staat. Kan dit ook gewijzigd worden naar de gegevens van hem? 



Groetjes Laura. 




Hoi laura95,



Bij Simyo kun je je contract helaas niet overdragen. Hij kan wel jouw simkaart gaan gebruiken, maar het contract blijft op jouw naam staan. Nummerbehoud van Simyo abonnement naar Simyo abonnement is ook niet mogelijk. Hij zou dan dus ook jouw nummer moeten gaan gebruiken.

Ik ben dus bang dat dat niet de oplossing is waar je naar op zoek bent.



Groetjes, Charlene
Hoi,



Oh oke, jammer. Maar kunnen jullie ook geen gegevens veranderen, zoals je bankrekening nummer? 

Want anders moet hij steeds het geld naar mij overmaken.



Groetjes Laura. 
Hoi,



Oh oke, jammer. Maar kunnen jullie ook geen gegevens veranderen, zoals je bankrekening nummer? 

Want anders moet hij steeds het geld naar mij overmaken.



Groetjes Laura. 




Hoi Laura95,



Het is wel mogelijk om het rekeningnummer te wijzigen. Dit kan je doen via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn gegevens'.

Kan je laten weten of het gelukt is om het rekeningnummer te wijzigen?

Reageer