Skip to main content
Ik kreeg op 1 juni een sms deze maand mijn internetbundel voor 100% is verbruikt.

Ging dit dan nog over de maand mei? Of echt over de maand juni?
Hoi SaraR, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



Ik ben even in je gegevens gedoken en zag dat de 100% SMS op 31 mei, om 22.39 verzonden is. Die ging dus over de maand mei.

Mocht je in de toekomst ooit weer eens twijfelen, dan kijk ik het met alle liefde voor je na. Of je kijkt op Mijn Simyo/de app en checkt even hoe ver je bent met je MB's 😛
Hoi SaraR, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



Ik ben even in je gegevens gedoken en zag dat de 100% SMS op 31 mei, om 22.39 verzonden is. Die ging dus over de maand mei.

Mocht je in de toekomst ooit weer eens twijfelen, dan kijk ik het met alle liefde voor je na. Of je kijkt op Mijn Simyo/de app en checkt even hoe ver je bent met je MB's :p





He Ernst, Bedankt voor je reactie. Ik had het smsje pas om 9:03 op 1 juni ontvangen... Maar het zit dus kennelijk goed! Bedankt voor het checken. 



Ik heb nog twee andere vragen:

'Waarom zie ik nog niets staan bij mijn simyo voor deze maand?' Ik heb namelijk wel gebeld en gesmst, maar dit zie ik nog niet terug komen



'Mijn account is halverwege een maand ingegaan, maar de maanden voor mijn contract lopen nu wel van de eerste tot de laatste van de maand? Of van halverege de maand tot halverwege de maand?



Groetjes Sara
Hoi SaraR,



Allereerst graag gedaan namens Ernst!



Hmm, ik vind het vreemd dat je zelf je verbruik niet terugziet, ik zie het in je gegevens namelijk wel terug? 😕 Wel wordt je verbruik maar een paar keer per dag bijgewerkt, oftewel wanneer je nu belt, zie je het niet meteen terug op Mijn Simyo, maar kan het even duren :)



Je kan je verbruik op Mijn Simyo op twee manieren terug zien: 1) onder "deze maand heb ik nog:" op de Overzichtspagina; 2) onder het tabblad "Verbruik" en vervolgens kan je naast Geschiedenis klikken op de in dit geval dus Juni :)



Met betrekking tot je tweede vraag is het inderdaad zo dat je bundels bij Simyo van de eerste dag van de maand tot en met de laatste dag lopen en krijg je de eerste maand je bundels naar rato. Oftewel je nieuwe bundels zijn op 1-6 ingegaan.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer