.

Beantwoord

Internetbundel Regelmatig

  • 9 December 2012
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Eerder dit jaar een abbo afgesloten. Nu kijk ik op de site en zie ik dit product niet meer staan. Waar kan ik de specs vinden van deze bundel?
Bij "Verander je Bundel"op mijn symio staat er ook niet wat ik nu feitelijk heb.
Ook in het abbo contract staat het niet.
Graag wil ik weten: wat ik nu eigenlijk heb (gekocht?
Welk huidig product sluit daarbij het beste aan qua prijs?
Welk huidig product sluit daarbij het beste aan qua capaciteit?
icon

Beste antwoord door Alex 12 December 2012, 11:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum,

Op dit moment heb je een Simyo Zelden belbundel (60 bel/sms minuten) en een internet bundel Regelmatig. Deze informatie kun je terug vinden op je persoonlijke pagina via het tabblad overzicht. Het product wat daarbij op dit moment het meest in de buurt komt is Simyo 100 (€ 3,-) en 500 MB (€ 7,50) i.c.m. een jaarabonnement.

Groetjes,

Alex
Dank voor je antwoorden, maar ik mis het antwoord op de eerste vraag. Wat is nu het maandelijkse quotum in GByte?
Naar ik meen is dit 1,5 Gbyte. Klopt dat?

Groet, Rene

Welkom op het forum,

Op dit moment heb je een Simyo Zelden belbundel (60 bel/sms minuten) en een internet bundel Regelmatig. Deze informatie kun je terug vinden op je persoonlijke pagina via het tabblad overzicht. Het product wat daarbij op dit moment het meest in de buurt komt is Simyo 100 (€ 3,-) en 500 MB (€ 7,50) i.c.m. een jaarabonnement.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Je hebt bij ons een Internet bundel Regelmatig (500MB). Op dit moment bieden we een internet bundel van maximaal 1500MB aan.

Groetjes,

Alex
Dank je opnieuw Alex,

wat me verbaasd is dat op het abbo nu feitelijk een limiet zit op 1,5 Gbyte. En dat wordt ook daadwerkelijk en zonder meerkosten gehaald en gebruikt.

Het komt een beetje naar over dat Symio, dat bekend staat als duidelijke en rechtlijnige onderneming, zich nu anders voordoet dan ze is. D.w.z. niet toegeeft dat de huidige instelling op de pagina mijn Symio niet aangeeft wat er daadwerkelijk geleverd wordt.

Ik vond namelijk nog een pdf die ik maakte van de toenmalige web site vanwaar ik het abbo heb afgesloten. daar staat duidelijk op dat het gaat om 1,5 Gbyte data per maand.

Groet., Rene


Hoi,

Je hebt bij ons een Internet bundel Regelmatig (500MB). Op dit moment bieden we een internet bundel van maximaal 1500MB aan.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

In je contract zou het allemaal correct moeten staan. Zie je overigens niet op het tabblad overzicht staan wat je hebt? Dit zou namelijk wel het geval moeten zijn.

Groetjes,

Alex

Reageer