Eind Juni of begin Juli heb ik mijn abonnement via het internet verandert. ik ging op reis voor een paar maanden, maar wilde tch mijn NLse nummer behouden, en de makkelijkste optie was om de zo goedkoop mogelijke bundel af te sluiten. Via het scherm 'bundels aanpassen' in mijnsimyo herwaardeerde ik mijn belminuten naar de laagste optie en schrapte mijn internetbundel - dacht ik tenminste. Er ging wat fout in het scherm - grijs blokje bleef grijs ipv van oranje of andersom - en voor de zekerheid heb ik toen nog even contact opgenomen met de klantenservice of alles wel gelukt was zoals ik dat wilde. Op 1 Augustus kreeg ik de volgende mail daarop terug van jullie:
"Beste xxxx
Voor je abonnement met telefoonnummer xxxx heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-07-2012 stopgezet.
Ga naar Mijn Simyo (https://mijn.simyo.nl/) als je een nieuwe of andere Internetbundel wilt activeren.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team"
Nu ik bijna terug kom van mijn reis wil ik alvast weer mijn bundel terugdraaien. Wat blijkt in mijn factuuroverzicht: heb ik al die maanden dus wel betaald voor mijn internetbundel die ik toch echt had geschrapt!
Graag spoedig een rectificatieÂ
Groet
Tycho
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie