Skip to main content
In oktober heb ik voor het eerst een internetbundel geactiveerd (500MB). Ik heb dit, na grondig bestuderen van jullie voorwaarden, voor de 24e gedaan zodat deze bundel vanaf de maand november actief zou zijn. Tot mijn grote schrik ontving ik mijn november factuur met daarin meer dan 40 euro aan Internetkosten, zonder dat er iets te zien is van een Internetbundel. Ook voor de maand december zat ik alweer aan bijna 20 euro volgens Mijn Simyo. Toen ik een paar dagen terug opniew probeerde de Internetbundel van 500MB te activeren, kreeg ik dit keer een bevestigings email. Die had ik de eerste keer niet gekregen. Graag verzoek ik u mijn Internetverbruik voor november en december te crediteren en enkel de 500MB bundel in rekening te brengen (7 euro per maand).
Hoi Russel123, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat het aanvragen van je internetbundel in eerste instantie niet goed is gegaan. Het is wel goed dat je vooraf al research hebt gedaan naar het activeren van een internetbundel. Ik moet je wel een klein beetje corrigeren; als je géén internetbundel hebt, gaat deze meteen actief, zoals je op 20-12 hebt ervaren. :)



Je bent waarschijnlijk bij het aanvragen vergeten om je bundels te bevestigen, waardoor je bundel niet is geactiveerd. In feite ben je dus ook nooit akkoord gegaan met de voorwaarden en is een tegemoetkoming niet aan de orde.



Toch zie ik aan je verbruik dat het een oprechte fout is geweest en daarom wil ik je alsnog tegemoetkomen. Ik zal je verbruikskosten verrekenen tegen een 500 MB bundel van €7,-. Helaas zijn we momenteel al bezig met de incasso's van de november factuur en kan ik deze niet meer tegenhouden. Deze factuur kun je alvast storneren via je digitale bankomgeving. Hoe we dit verder oplossen, stuur ik je per e-mail.



Ben je blij met de oplossing? 🙂
Dank Tiury voor de oplossing. Ik wacht je email even af.
Hoi Russel123,



Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met de berekening van je factuur. Hier staat ook aanvullende informatie over de afwikkeling 🙂. Heb je 'm ontvangen?

Reageer