.

Beantwoord

Internetbundel aangeschaft, abonnement verlengd?

  • 27 November 2015
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

Ik heb net een internetbundel aangeschaft, toen ik dat bevestigde viel me op dat er een bericht kwam dat ook mijn abonnement verlengd was...

Dit topic https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/mijn-bundel-wijzig-wordt-mijn-abonnement-automatisch-weer-jaar-verlengd-31248 gaat er ook over, maar het is niet duidelijk.

Die twee knoppen bovenaan, daar heb ik niet op gedrukt (jaar voordelig en nog een jaar extra voordelig). De tweede knop was oranje en de eerste grijs. Kun je dan altijd alleen maar kiezen voor 'een jaar' of 'nog een jaar'? Dat is toch hetzelfde? Dit is erg vaag. Ook is niet duidelijk of je nou wel of niet zelf op die knop hebt gedrukt en of welke dat er nou geselecteerd is of niet van te voren.

Maar goed, ik kreeg ook een bevestigingsmail met daarin "... heb je een Internet bundel 200 (12 maanden, + 100 MB gratis) aangeschaft... ".. Huh? Die 12 maanden wordt niet genoemd bij de knop voor de bundel. ik heb daar ook niet actief voor gekozen??

Bij instellingen, abonnement staat trouwens geen einddatum, dus mag ik daaruit concluderen dat ik elke maand op kan zeggen? Is die 12 maanden vermelding dan een foutje?

Wie klaart deze vaagheid even voor me op?

Groet,
Sjef.
icon

Beste antwoord door Naomi 30 November 2015, 17:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi sdk77, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je het navraag. We hebben nieuwe bundels aangemaakt voor nieuwe mensen om te verlengen. Doordat je al verlengt hebt, kun je ook gebruikmaken van deze nieuwe bundels. Je maakt gebruik van de bundel die heeft "Internet bundel 200 (12 maanden, + 100 MB gratis)". Ik begrijp dat de naam van de bundel een verwarrend is.

Daarbij heet je abonnement "Nog een jaar" en blijft de knop op Mijn Simyo op deze optie staan. Je kunt hem inderdaad niet aanpassen. Verder blijft je abonnementsvorm hetzelfde. Je houdt een maandelijks opzegbaar abonnement.

Het klopt dat we hierin wat duidelijker kunnen zijn. Ik ga je tips daarom meenemen en op onze Wall of Change plaatsen. Hij plaatsen we goede tips op van onze klanten :)

Is je vraag beantwoord?
Hoi Naomi,

Bedankt voor je antwoord, dit is duidelijk nu. En goed om te horen dat je de tip meeneemt.

Groetjes,
Sjef.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi sdk77,

Fijn om te horen dat het nu duidelijk is 🙂 Graag gedaan. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden op het forum 🙂

Reageer