ik heb mn internet opgezegd maar ik kreeg geen mail van wijziging en ook geen info op de site. hoe weet ik nu of het werkelijk is doorgekomen bij jullie? heb al vaker problemen gehad.. en heb t ook een beetje 'gehad' nu... :/
gr floor
Bladzijde 1 / 1
Beste floor,
bij deze bevestigen wij dat je de internetbundel inderdaad succesvol hebt opgezegd per 01-10. Raar dat je hier geen bevestigingsmail van hebt ontvangen. Misschien is de mail in de spambox of ongewenste post map terecht gekomen.
Groetjes,
Arie
bij deze bevestigen wij dat je de internetbundel inderdaad succesvol hebt opgezegd per 01-10. Raar dat je hier geen bevestigingsmail van hebt ontvangen. Misschien is de mail in de spambox of ongewenste post map terecht gekomen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.