.

Vraag

Internet bundel wijziging niet goed gegaan

  • 2 July 2012
  • 3 reacties
  • 535 Bekeken

Badge
Hallo, Ik ben van internet regelmatig (500MB) terug gegaan naar internet weinig (200MB)

Hoe kan het zijn dat mij voor de afgelopen 2 dagen al een buitenbundel tarief in rekening wordt gebracht?

Hoezo simpel wisselen van bundel?

3 reacties

Badge
Hallo, Ik ben van internet regelmatig (500MB) terug gegaan naar internet weinig (200MB)

Hoe kan het zijn dat mij voor de afgelopen 2 dagen al een buitenbundel tarief in rekening wordt gebracht?

Hoezo simpel wisselen van bundel?


Hallo,
dit is bij mij ook het geval.
ik ben van internet Basis naar internet REgelmatig gegaan per 1-7.
Zag dit ook mooi op mijn inlogoverzicht staan. Krijg nu op 2-7 een mail dat de omzetting wel geeindigd is per 1-7 maar de nieuwe bundel gaat pas in per 2-7 dus even €14,71 dokken omdat ik op zondag 1-7 op internet zat!!!

HiER ben ik het niet mee eens. HOEZO SIMPEL OVERSTAPPEN???
Badge
Hallo, Ik ben van internet regelmatig (500MB) terug gegaan naar internet weinig (200MB)

Hoe kan het zijn dat mij voor de afgelopen 2 dagen al een buitenbundel tarief in rekening wordt gebracht?

Hoezo simpel wisselen van bundel?


Hallo,
dit is bij mij ook het geval.
ik ben van internet Basis naar internet REgelmatig gegaan per 1-7.
Zag dit ook mooi op mijn inlogoverzicht staan. Krijg nu op 2-7 een mail dat de omzetting wel geeindigd is per 1-7 maar de nieuwe bundel gaat pas in per 2-7 dus even €14,71 dokken omdat ik op zondag 1-7 op internet zat!!!

HiER ben ik het niet mee eens. HOEZO SIMPEL OVERSTAPPEN???


Bij mij ook het geval! van Vaak naar Regelmatig...Wel 14,92 euro in rekening gebracht voor verbruik! Graag in orde maken Simyo!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi emtral, marita2308 en F11ACE,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer