Skip to main content
Ik heb momenteel een oude bel- en internetbundel die niet meer aangeboden wordt en wat maandelijks opzegbaar is.

Is het mogelijk om mijn internet bundel aan te passen van 1 GB naar 2 GB zonder dat ik een jaar aan een abonnement zit.

Bij het willen wijzigen zie ik alleen de mogelijkheid om Jaar (voordelig) of nog een jaar (extra voordelig) te kiezen.
Bij het aanpassen van bundels is het niet nodig om die knoppen te voor jaar of nog een jaar aan te klikken. Als je alleen een hogere data bundel wilt klik je op je gewenste bundel en dan op bevestigen. Wil je ook je contract verlengen dan kies je voor jaar (voordelig) of nog een jaar (extra voordelig).
Hoi Carmar, welkom op het Simyo forum :)



Zo te zien heeft Raytje jouw vraag helemaal goed beantwoord! Je hoeft niet perse aan je contractsduur te zitten, om je bundel te wijzigen 🙂. Moet dit wel (dat is met enkele abonnementen het geval) dan klik je op Jaar (voordelig).



Wil je verlengen, wat ik niet verwacht aan je vraag te zien, dan kies je 'Nog een jaar' 🙂.



Laat je ons weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor wederom een goed antwoord Raytje 😉 Je bent on fire!
Hoi Raytje en Trudy

Dank je voor de snelle reactie.

Als ik naar bundels aanpassen ga staat jaar (voordelig) direct aangevinkt (orange gearceerd). ik ben verondersteld dat ik geen ander mogelijkheid heb dan met één of twee jaar mijn abonnement te verlengen.
Hoi CARMAR,



Als er alleen 'Jaar' en 'Nog een jaar' staat en 'Jaar' is oranje gearceerd, dan heb je jaarbundels en heb je een jaarcontract bij ons gehad. Dit betekent niet dat je nu nog een contract voor een jaar hebt. Je kan gewoon contractvrij zijn :D



Wanneer je je bundels wijzigt, dan moet je op 'Jaar' staan (wanneer dit oranje is dan sta je er dus al op). Dan kan je de bundels kiezen die je wilt. Wanneer je dit doet, zul je niet verlengen. Je verlengt alleen als je op 'Nog een jaar' klikt!



Is het zo duidelijk voor je?



Groetjes, Caspar

Reageer