.

Beantwoord

Internet abonnement wijzigen

  • 9 January 2012
  • 5 reacties
  • 1037 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik wil graag mijn internetabonnement verhogen van 200 MB naar 500 MB. Ik kan alleen op de website vinden hoe ik mijn internet abonnement kan opzeggen, maar niet kan wijzigen. Kan iemand me hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Kim1 9 January 2012, 15:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +4
Hoi Inge,

Allereerst moet je de 200MB bundel opzeggen op de "Mijn Simyo" pagina.
Op de dag dat de 200MB bundel wordt beeindigd, kun je dan de 500MB bundel activeren.

Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag.

Groetjes Kim
Badge
Hoi Inge, Allereerst moet je de 200MB bundel opzeggen op de "Mijn Simyo" pagina. Op de dag dat de 200MB bundel wordt beeindigd, kun je dan de 500MB bundel activeren. Als je nog vragen hebt hoor ik dat graag. Groetjes Kim


Bedankt voor het antwoord.

Ik kan dus niet eerder dan die dag dat de 200 MB bundel wordt beeindigd, de bundel van 500 MB activeren?

Inge
Badge
Een maand later gaat het pas in zie ik staan als ik op opzeggen druk. Betekent dit dan dat de internetbundel van 500 MB dan van start gaat in Februari?
Badge +3
zelf heb ik een simyo onderlingbundel van prepaid en mijne is nog geldig tot 15 januari.....mischien dat dit jouw meer informatie geeft? ;o?

dus eigenlijk had ik toen op 15 december een onderlingbundel aangesloten snap je ;p
Badge +4
Een maand later gaat het pas in zie ik staan als ik op opzeggen druk. Betekent dit dan dat de internetbundel van 500 MB dan van start gaat in Februari?

Hoi Inge,

Als je de internetbundel nu opzegt dan kun je deze nog gebruiken tot 1 februari 2012.
Op 1 februari kun je dan de andere internetbundel activeren.

Groetjes Kim

Reageer