Skip to main content
Ik wil per 28-01-2014 mijn abonnement opzeggen. Dit kan niet via jullie website. Dit blijkt echter al langere tijd niet te kunnen. Ik krijg weinig zinnige antwoorden via de klantenservice. Het is bedroevend dat jullie op deze manier  klanten willen houden. Ik wil  echter per 28-01-2014 opzeggen. Bij elke andere provider kan dit zonder problemen. Ik zal Simyo zeker niet aanbevelen.



Met vriendelijke groet,

Henry
Hoi Henry,



Goed dat je dit nu op het forum plaatst, want hier krijg je wel de juiste antwoorden. Maar wel jammer dat je Simyo gaat verlaten. Mogen wij weten waarom?

Waarschijnlijk zit er een bug in je pagina, en kan je daarom zelf nu niet opzeggen. Helaas blijft het software waar weleens wat fout gaat. Misschien

Ik hoop wel dat de rest van de ervaring zoals prijs en dekking (en nu het forum) wel naar tevredenheid is. Mijn ervaring is dat de Simyo klantenservice meer dat welwillend is in oplossingen voor de klant, samen met een aantal zeer actieve en meedenkende forum experts zoals ik.



In ieder geval succes bij je nieuwe provider en wellicht tot ziens ! :)



Een klantenservice medewerker zal dit maandag/dinsdag verder afhandelen.



p.s. heb je het al met Internet Explorer geprobeerd?
Hoi Henry507897,



Welkom op het forum, ook al is het om je afscheid aan te kondigen 😞 Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reden...



Helaas zit er voor een aantal klanten een bug in hun aansluiting waardoor opzeggen binnen de contractstermijn niet mogelijk is.

Het is niet dat we willen voorkomen dat je weggaat, maar deze bug krijgen we simpelweg niet opgelost 😕



Op dit moment kun je op 2 manieren opzeggen:

Wanneer je overstapt naar een andere provider en je nummer meeneemt, hoef je überhaupt niet op te zeggen, je nummer wordt dan overgedragen en je abo hier stopt automatisch. Je bent dan buiten je contractstermijn, dus da's geen probleem.

Je kunt ook zelf via Mijn Simyo opzeggen vanaf 29 januari. Je hebt dan 1 maand opzegtermijn, maar die crediteren wij dan. Je abo wordt direct geblokkeerd en eigenlijk ben je dan ook klaar.



Kun je me laten weten welke optie je voorkeur geniet?





Martijn®️; dank je voor het meedenken!
Hallo,

ik wil mijn abonnement opzeggen via 'mijn gegevens' maar dit lukt niet. 

Hoe kan ik dit nu doen?
Hallo,

ik wil mijn abonnement opzeggen via 'mijn gegevens' maar dit lukt niet. 

Hoe kan ik dit nu doen?




hoi Amberesme,



Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als ik hierboven uitgelegd heb.

In jouw geval duurt je contract tot 12 februari en zou je op de 13e kunnen opzeggen. Je abonnement stopt dan op de 28e. Als je ons dit laat weten, crediteren wij de rest van de maand voor je.

Óf je stapt over naar een andere provider en zij zeggen op voor je.



Laat je even weten waar je voorkeur naar uit gaat?
Hallo Simyo,



Ik heb hetzelfde probleem. Mijn contract loopt af op 11-4 en dacht nu op tijd te zijn met opzeggen. Ik wacht dan maar maar tot 12-4 met opzeggen.

Als de bug tussentijds is opgelost, hoop ik wel dat jullie dan nog steeds willen crediteren 🙂.



Misschien een idee om tot die tijd deze tekst op het scherm aan te passen:



"Je contractperiode loopt tot en met 11-04-2014. Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen." I



k kon hier nu niet goed uit opmaken of het nou gelukt was of niet. Misschien kunnen jullie hier de info over de bug vermelden.
Hallo Simyo,



Ik heb hetzelfde probleem. Mijn contract loopt af op 11-4 en dacht nu op tijd te zijn met opzeggen. Ik wacht dan maar maar tot 12-4 met opzeggen.

Als de bug tussentijds is opgelost, hoop ik wel dat jullie dan nog steeds willen crediteren 🙂.



Misschien een idee om tot die tijd deze tekst op het scherm aan te passen:



"Je contractperiode loopt tot en met 11-04-2014. Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen." I



k kon hier nu niet goed uit opmaken of het nou gelukt was of niet. Misschien kunnen jullie hier de info over de bug vermelden.




Hoi Klaske,



Bedankt voor de tip :)

Je wilde je nummer niet meenemen naar een andere provider? Want dan zeg je beter niet zelf op, maar vraagt gewoon nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Dan komt je opzegging op die manier binnen.

Laat je nog even weten of je dat van plan bent?



groetjes, Charlene

Reageer