.

Beantwoord

Ik wil mijn belbundel vastzetten en mijn internetbundel niet, kan dat?

  • 14 August 2013
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement aanpassen. Bellen vast voor een jaar, maar internet iets minder en niet vast, dus per maand te veranderen. Nu heb ik begrepen dat als je het bellen verandert, het internet ook voor een jaar is? Ik had gebeld naar Simyo en daar wisten ze me dit te vertellen
Mijn zus heeft dat een paar maanden geleden verandert en die had alleen het bellen voor een jaar.
Waarom is dat zo?
icon

Beste antwoord door Ernst 15 August 2013, 16:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Dat is ook zo. Bovendien kan je met een jaarabonnement ook kosteloos een keer per maand naar boven of beneden wijzigen. Dit moet wel voor de 25e van de maand als je wilt dat deze de maand erna in moet gaan.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jokertje, welkom op het Simyo forum!

Je kunt bij Simyo je bellen voor je jaar vast zetten, zonder je internetbundel vast te zetten. Andersom is het niet mogelijk.
Dat komt omdat de belbundel de zogenaamde 'main bundle' is; je hoofdbundel.

Je kunt dus gewoon je belbundel vastzetten en je internetbundel verlagen zonder díe vast te zetten. En, zoals Martijn® als aangeeft: zolang je voor de 25e een wijziging doet, kun je elke maand kosteloos naar boven of naar beneden wijzigen.
Ik wil jullie bedanken voor de antwoorden. Jullie hebben helemaal gelijk. De medewerkster die ik aan de telefoon had, wist er niets van. Heb nu een schriftelijke reactie van Simyo en dat is hetzelfde als jullie antwoorden.
Met mijn dank!
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te lezen dat het nu duidelijk is Jokertje. We doen uiteraard ons best om ervoor te zorgen dat alle Simyo medewerkers de correcte antwoord geven. Excuses dat je niet direct goed werd geholpen.

Groetjes,

Alex

Reageer