.

Beantwoord

Ik wil mijn abonnement opzeggen

  • 31 January 2014
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

Badge +1
Mijn collega's en ik willen bij jullie opzeggen. Mijn telefoonrekening is weer 226,- ipv de beloofde 14,99. Heb ik een maand opzegtermijn, mijn nieuwe provider Robin Mobile wil het nummer overnemen wanneer is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Natascha 1 February 2014, 11:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je al onderzocht wat de reden is dat je rekening hoger is dan verwacht?
Badge +1
Heb helaas geen berichtgeving gehad dat ik over mijn bundel was. Ik betaal 14,50 voor 300 minuten en 500 mb.

En ik betaal 226 euro voor 334 min en 335 MB meer dan ik gebruik. Jullie zijn het probleem lijkt mij. Dit is echt waardeloos! T-Mobile verlaagt je internet als je erover heen gaat en je hebt daar de mogelijkheid om gewoon niet meer te bellen totdat je dit aangeeft. Echt oplichterij

226 voor het feit dat ik 334 min en 335mb meer heb gebeld!! Dit gaat linea directa naar de Consumentenbond,
Badge +6
Mijn collega's en ik willen bij jullie opzeggen. Mijn telefoonrekening is weer 226,- ipv de beloofde 14,99. Heb ik een maand opzegtermijn, mijn nieuwe provider Robin Mobile wil het nummer overnemen wanneer is dit mogelijk?

Heb helaas geen berichtgeving gehad dat ik over mijn bundel was. Ik betaal 14,50 voor 300 minuten en 500 mb.

En ik betaal 226 euro voor 334 min en 335 MB meer dan ik gebruik. Jullie zijn het probleem lijkt mij. Dit is echt waardeloos! T-Mobile verlaagt je internet als je erover heen gaat en je hebt daar de mogelijkheid om gewoon niet meer te bellen totdat je dit aangeeft. Echt oplichterij

226 voor het feit dat ik 334 min en 335mb meer heb gebeld!! Dit gaat linea directa naar de Consumentenbond,


Hoi Akkishna,

Je bent in de maand december op de hoogte gebracht via een sms en e-mail dat je over je internetbundel heen bent. Wij geven geen bericht wanneer je over je belbundel heen gaat. Wat je benoemt over T-mobile is de werkwijze van T-mobile en zo werkt Simyo niet.
Op onze site staat vermeld dat je over bundel heen kunt gaan en wat de tarieven zijn. Om ons oplichters te noemen is niet eerlijk. Wanneer je ons site beter had bekeken dan had je kunnen lezen wat de tarieven zijn. Ik zie dat je een jaar abonnement hebt. Wanneer je wilt opzeggen kan dit wel maar dan dient er een afkoopsom betaalt te worden.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer