Skip to main content
Ik wil alleen maar voor een maand mijn tegoed verhogen wegen omstandigheden.
Dat kan.. Op je Mijn Simyo pas je de gewenste bundels aan en bevestig je dit. Daarna kun je de zelfde stappen uitvoeren om weer naar je oude bundels te gaan. Je verhoogde bundels gaan dan 1 maart in en je oude weer op 1 april.



Let op: Je bundels betaal je vooraf dus schrik niet als je nu al een verhoogde factuur krijgt.
Maar kan ik die dan volgende maand weer opzeggen het gaat maar om 1 maand door ziekte van mijn moeder
Zie mijn reactie boven jouwe.
Maar het gaat om nu ik zit nu al ver boven mijn bundel en moet nog een halve maand februari
Voor de huidige maand kun je niet verhogen. Je kunt voor internet wel MB's bijkopen. 5 euro voor 500 MB. ook dat doe je via je Mijn Simyo. Let wel, reeds gemaakte buiten de bundelkosten worden niet verrekend.
Gaat het om bellen sms bundel - of databundel?
Dank je wel voor al je reactie's ik ben daar heel blij mee. Ik heb nog een heel oud toestel zonder internet, Ik laat via facebook dan wel weten dat iedereen mij even belt. enorm bedankt voor je hulp
Hoi adapouw, welkom op het Simyo forum



Wat ontzettend vervelend om te horen dat het niet goed gaat met jouw moeder. Goed dat je ondanks dat toch zuinig om gaat met je verbruik 🙂. Zo te zien heeft Raytje al voorzien van de nodige informatie. Fijn dat je nu voor jezelf een manier hebt gevonden om niet met een hoge factuur te zitten aan het einde van de maand.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp Raytje 🙂 En voor de verduidelijking Friesian!

Reageer