Hallo
Ik stap per 18 maart over naar KPN,
Nu zie ik op het factuur dat die gewoon doorloopt tot 31 maart. Hoe zit het met het bundeltegoed en moet ik gewoon hele maand doorbetalen of wordt dat dan anders berekend. Is de overstap goed in jullie systeem gezet?
Vriendelijke groeten
Lerus van egmond
Bladzijde 1 / 1
Hoi Lerus,
Wat jammer dat je weggaat!
Ik zie inderdaad dat je per 18 maart overstapt, dus dat gaat helemaal goed. Op die dag zullen wij ook je Simyo abonnement stopzetten en vanaf dat moment hoef je natuurlijk geen abonnementskosten meer te betalen. Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Wat jammer dat je weggaat!
Ik zie inderdaad dat je per 18 maart overstapt, dus dat gaat helemaal goed. Op die dag zullen wij ook je Simyo abonnement stopzetten en vanaf dat moment hoef je natuurlijk geen abonnementskosten meer te betalen. Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Mijn minuten lopen tot eind maart maar ik stop natuurlijk 18 maart wordt dat verrekend of moet ik die minuten opmaken voor de 18e
Hoi Lerus,
Dit zullen we verrekenen. Je betaalt alleen voor de dagen dat je gebruik maakt van je bundels. In jouw geval zal je dus iets meer dan de helft van je normale abonnementskosten op je laatste factuur terugzien.
Groetjes,
Sean
Dit zullen we verrekenen. Je betaalt alleen voor de dagen dat je gebruik maakt van je bundels. In jouw geval zal je dus iets meer dan de helft van je normale abonnementskosten op je laatste factuur terugzien.
Groetjes,
Sean
Bedankt Sean voor je reactie
Hoi Lerus,
Graag gedaan namens Sean 🙂 Natuurlijk gaan we je missen maar ondanks dat, wil ik je veel plezier wensen bij je nieuwe provider. Mocht je verder nog vragen hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar.
Groetjes,
Angela
Graag gedaan namens Sean 🙂 Natuurlijk gaan we je missen maar ondanks dat, wil ik je veel plezier wensen bij je nieuwe provider. Mocht je verder nog vragen hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.