Skip to main content
Na een meer dan een jaar tevreden gebruikt hebben gemaakt van de diensten van Simyo, ben ik toch overgestapt naar een andere provider. Dit was vooral omdat deze een voordelig abbonement met de sony xperia z3 aanbood. Omdat ik tevreden was met mijn huidige nummer, had ik nummerbehoud aangevraagd. Tele2 zou dan mijn abbonement bij simyo stopzetten en het nummerbehoud regelen. Helaas ging dat laatste niet door, om de een of andere reden. Niets aan te doen. 



Nu keek ik onlangs op mijn rekening afschriften en zag ik nog iedere keer een afschrift staan van Simyo. Hoogst opmerkelijk omdat dit sim only abbonement stopgezet zou worden.



Ik heb zojuist alsnog mijn abbonement stopgezet bij simyo. Toen kreeg ik zelfs nog de melding dat ik niet mijn abbonement stop moet zetten als ik mijn nummer wilde behouden.



Afijn, graag zou ik de gemaakte kosten terug zien, aangezien ik aantoonbaar geen gebruik meer heb gemaakt van de diensten van Simyo sinds november 2014 volgens 'mijn verbruik'



mijn abbonement zou nu vanaf maart afgesloten zijn, dat betekent dus dat ik 4 maanden onterecht heb doorbetaalt.



graag hoor ik van jullie,



mvg,



Christian kg
Verwijder je 06******** uit de beschrijving a.u.b. omwille van privacyredenen.

Je kunt dit tot binnen een uur na plaatsing!:)



Groet,

Friesian
Dankje, ik dacht dit meer een privé gedeelte van het forum was :P



moet ik dit misschien meer in een klachten sectie posten ?
Dankje, ik dacht dit meer een privé gedeelte van het forum was :P



Graag gedaan.:) 

Priveberichten is de privesector, je vindt dat op de beginpage van het forum onder je gebruikersnaam. (Rechts op pc/tablet)





moet ik dit misschien meer in een klachten sectie posten ?



Nee hoor, is prima zo.

Je hoeft je vraag maar op 1 plek te posten, wat je gedaan hebt, morgen neemt een moderator contact met je op.

Dit is een openbaar forum, simyo streeft er naar om binnen een werkdag te reageren.

Het beste is vanaf nu rustig wachten op de moderator.

Houd dit topic dus in de gaten.



Groet van het paerdjuh.

Friesian.
Hoi ChristiankG,



Welkom op ons forum, wel heel jammer om te zien dat je ons hebt verlaten.:(



Wat vervelend dat je contract niet juist is opgezegd. Je nieuwe provider doet dit als jij nummerbehoud aanvraagt. Echter op het moment dat jij de aanvraag annuleert of laat annuleren, vervalt de opzegging. Dit zie je bij ons ook hier beschreven. Wij geven dit in iedere mail aan, op het moment dat iemand naar ons toekomt met nummerbehoud. Echter durf ik niet voor Tele2 te spreken hoe zij dit naar jou hebben gecommuniceerd.



Omdat dit een stuk eigen verantwoording is, ga ik niet over tot een tegemoetkoming. Daarnaast is het al helemaal niet onze verantwoording. Wij communiceren niet naar jou, over je aanvraag nummerbehoud. Dit doet je nieuwe provider. Wel krijg jij wel nog de mails over je facturen en andere mails van ons. Hieraan en aan je afschriften had je kunnen zien dat er nog een lopend contract is.;)



Ben je niet op de hoogte gebracht door Tele2?



@Friesian, dank voor je oplettendheid:D

Reageer