.

Vraag

Ik krijg een aanbieding van Simyo Compleet omdat er op mijn adres glasvezel ligt van KPN. Klopt dat?

  • 28 June 2023
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Ik krijg een aanbieding van Simyo Compleet omdat er op mijn adres een glasvezel aansluiting ligt van KPN, maar mijn internetprovider is Online.nl. Is de KPN aansluiting op mijn woonadres dan voldoende of dien ik KPN ook als provider te hebben?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

lekker aanpakken die handel🤫

Hallo @abj je moet echt fysiek een KPN thuisabo hebben om van de bundelvoordelen van Simyo gebruik te kunnen maken.

Dat een andere provider lijncapaciteit  bij de KPN groothandel huurt speelt hier geen rol in.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Eric62,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! 

Ik vraag me af of je adresgegevens in Mijn Simyo nog kloppen. Het zou kunnen dat er nog een oud adres bij ons bekend staat waardoor je in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Zou je mij dit kunnen laten weten?

Bedankt voor de reacties! @abj @JanD @Ron H 😊

Groetjes,
Roeqajja

De afgelopen 33 jaar woon ik al op mijn huidige adres, denk niet dat een oud adres zorgt voor deze aanbieding

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Eric62,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit intern even nagevraagd en voorheen was het niet mogelijk om in aanmerking te komen voor Simyo Compleet als je thuis glasvezel van KPN had. Voor nu zien we da je inderdaad in aanmerking komt dus je kan gebruik maken van Simyo Compleet als je dit inschakelt via Mijn Simyo > Overzicht > Schakel Simyo Compleet in. 

Ik hoor graag of dit lukt! 

Groetjes,
Amy

Hoi Amy, het is mij gelukt om Simyo Compleet te activeren

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Eric62,

Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het is gelukt! Veel plezier met de dubbele bundels 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer