Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb nu 1250 bel min en 1500 mb daarvoor betaal ik 22 euro, 13 euro voor bellen 9 voor mb's.. Nu zag ik dat je nu voor 10 euro het zelfde aantal belminuten kan krijgen maar sluit ik dan dan een nieuwjaar contract af of loopt het contact nogsteeds tot mijn oude datum... Want ik ben nu 3 euro duurder uit. Waarom gaat dit niet gewoon automatisch want iedereen kiest toch voor minder... Dat houdt dan toch in dat je maandelijks moet gaan kijken naar prijsaanpassingen?



Mvg Martijn
Ik zit nu ff verder te kijken op dit forum maar volgens mij kan ik mijn contract ook maandelijks opzeggen terwijl er staat dat ik een jaar contract nog heb? Hoe zit dat in mijn geval? Ik ben al jaren klant...
Hoi,



In sommige gevallen kun je gebruik maken van die nieuwe bundels zonder te verlengen. Dat dit niet automatisch gaat is omdat Simyo niet zomaar iets mag aanpassen. Kortom, ze mogen nieuwe tarieven invoeren, de klant heeft de keuze hier gebruik van te maken.



https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/nieuwe-bundels-voor-bellers-verlengen-33208



Wat betreft je contract duur en opzeggen geldt, je kunt maandelijks opzeggen als je een maandelijks opzegbaar contract hebt.. Zolang je nog aan een jaar contract zit is opzeggen mogelijk aan het einde van het contract. Wil je alsnog eerder opzeggen dan moet je een afkoopregeling aanvragen. Deze regeling geldt doorgaand de resterende maanden in 1x.



Wil je weten of je maandelijks kan opzeggen, dan log je in op je Mijn Simyo, ga je naar instellingen en dan naar abonnement. Zie je geen datums staan, dan is het maandelijks opzegbaar.
Maar heb ik dan een nieuw contract voor 1 jaar als ik de bundel verander voor dezelfde belminuten en mb's?
Lees de eerste zin nog eens..



Hoi,



In sommige gevallen kun je gebruik maken van die nieuwe bundels zonder te verlengen.




Dus als jij je bundels kan aanpassen zonder aan de knoppen voor "jaar" / "nog een jaar" te zitten dan ja dan kan je aanpassen zonder verlenging. Staat ook in de link die ik je heb gegeven.
Hoi MartijnBijl,



Leuk dat je kiest voor onze nieuwe bundels.



Het is in jouw situatie wat lastiger maar je hoeft inderdaad niet te verlengen om gebruik te maken van de nieuwe tarieven. Ik zie trouwens dat je de andere bundels al gekozen hebt. Veel plezier met je nieuwe bundels! Ze gaan vanaf 1 mei in 🙂 Wanneer je hier nog vragen over hebt, weet je ons te vinden!



@Raytje bedankt voor je hulp, goed uitgelegd trouwens!



Groetjes,

Caspar

Reageer