Beste Simyo,
Ik heb mijn voicemail uitlaten zetten door een medewerker van Simyo. Kan deze weer aangezet worden, het kan niet via 12331.
Bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Meneerstein,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat gaan we regelen voor je 🙂
Ik heb het aangepast in het systeem. Het kan zijn dat je zelf alsnog 12331 moet bellen om het volledig te activeren. Laat je mij weten of het helemaal gelukt is? Zo niet, dan hoor ik het natuurlijk ook graag. We gaan dan kijken wat er aan de hand is.
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat gaan we regelen voor je 🙂
Ik heb het aangepast in het systeem. Het kan zijn dat je zelf alsnog 12331 moet bellen om het volledig te activeren. Laat je mij weten of het helemaal gelukt is? Zo niet, dan hoor ik het natuurlijk ook graag. We gaan dan kijken wat er aan de hand is.
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.
Groetjes,
Angela
Top, gelukt. Bedankt Angela
Hoi meneerstein,
Fijn om te vernemen dat het is gelukt! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.
Groetjes, Tiury
Fijn om te vernemen dat het is gelukt! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.