Skip to main content
de site werkt niet mee, als ik contract in een popupje krijg en dan 'ok'  doe, zegtie dat de site niet bestaat..
Welkom op het forum tuxel,



Mocht het nog steeds niet lukken, wil ik je vragen om het via een andere internet browser te proberen. Kan je ook aangeven welke internet browsers je probeert?



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum tuxel,



Mocht het nog steeds niet lukken, wil ik je vragen om het via een andere internet browser te proberen. Kan je ook aangeven welke internet browsers je probeert?



Groetjes,



Alex




nee, dat IS het niet. ik weet inmiddels wat het is en da's iets heel doms van simyo.

Je kan pas iets veranderen op de eerste vd maand, als je te vroeg iets probeert krijg je een error, misschien moeten ze dat een herprogrammeren want dat is wel erg knullig gemaakt
Hoi tuxel,



Je kunt tot de 25ste van de maand wijzigingen doorgeven die vervolgens per de 1ste van eerstvolgende maand van kracht zijn. Normaal gesproken zou het ook gewoon moeten werken om een wijziging op de 29ste door te geven. Stel dat je de wijziging op 30/1/13 door geeft, dan zal de wijziging per 1/3/13 van kracht zijn.



Heb het even nagevraagd bij de technische dienst. In januari kon dit inderdaad niet. Dit had te maken met een technische fout. Dit is echter niet iets structureels. Deze maand zou het dus gewoon moeten kunnen aan het eind van de maand.



Groetjes,



Alex

Reageer