Skip to main content
Ik heb al jaren een abonnement van €10.00 met automatisch verlenging. Ik zie nu dat als ik een nieuwe abonnement (jullie aanbieding) neem, dit volgend jaar afloopt. Dan loop ik de kans dat mijn abonnement die ik nu heb een stuk duurder wordt. Of zie ik het mis.
Ik heb al jaren een abonnement van €10.00 met automatisch verlenging. Ik zie nu dat als ik een nieuwe abonnement (jullie aanbieding) neem, dit volgend jaar afloopt. Dan loop ik de kans dat mijn abonnement die ik nu heb een stuk duurder wordt. Of zie ik het mis.

Als je contract afloopt, dan worden de bundels maandelijks opzegbaar. Ze blijven echter gewoon voor dezelfde prijs en voorwaarden doorlopen.



Hier het zelfde probleem, als ik 4G wil aanzetten of iets anders krijg ik de melding dat ik een oude bundel heb die niet meer wordt aangeboden en dat ik dan niet meer terug kan, had gehoopt op een EU bundel net als T-mobile of Vodafone maar helaas kan dit nog altijd niet

4G kun je aanzetten zonder bundels aan te passen. De waarschuwing is puur een waarschuwing dat je, indien je een van deze bundels, die niet meer te verkrijgen is, wijzigt je niet meer terug kan naar die oude bundel, die niet meer te krijgen is.



Vanaf 15 juni worden roamingkosten afgeschaft bij Simyo. Ja, sommige andere providers hebben dit nu al. Simyo kiest ervoor om tot 15 juni te wachten. Dat is nog ruim op tijd voor de zomervakanties.
Hoi Jetske66,



Welkom op ons forum! :)



Goed dat je deze vraag stelt! Je hebt nu een maandelijks opzegbaar abonnement van € 10,00 per maand. Hiervoor krijg je 100 belminuten en 500 MB per maand. Als je je bundels niet aanpast, kun je hier gewoon gebruik van blijven maken. Je abonnement blijft dan ook maandelijks opzegbaar.



Daarnaast heb je de mogelijkheid om met een jaar te verlengen. Voor dezelfde prijs heb je dan 100 belminuten en 1000 MB per maand. Zodra de einddatum van je nieuwe contract is verstreken, wordt je abonnement weer maandelijks opzegbaar. Precies zoals hij nu is. Zoals Groentjuh al aangeeft, blijf je dan dezelfde prijs en dezelfde voorwaarden van je verlenging behouden. Dus stel dat je vandaag verlengt met 100 belminuten en 1000 MB per maand voor € 10,00, loopt je nieuwe contract tot en met 16-3-2018. Na 16-3-2018 heb je weer een maandelijks opzegbaar abonnement, en heb je nog steeds 100 belminuten en 1000 MB per maand voor € 10,00. Je abonnement wordt daarna dus niet duurder.



Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?



@Senna007, Omdat je een andere vraag hebt dan Jetske66, heb ik jouw vraag verplaatst naar een eigen topic. Dit topic staat hier.



Groetjes,

Samantha



@Groentjuh, heel erg bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer