.

Beantwoord

Ik heb twee vragen over micro simkaart en overstapkosten.

  • 3 December 2013
  • 1 reactie
  • 421 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een micro simkaart besteld met nummerbehoud. Hiervoor zou 5 euro in rekening worden gebracht. Dit is gebeurd maar ik heb nog geen nieuwe micro simkaart. Wanneer kan ik deze verwachten? 

Maandag heb ik de overstap gemaakt naar een sim only abonnement vanuit een prepaid situatie. Hiervoor zouden geen overstapkosten berekend worden las ik op de site. Dit is inmiddels ingegaan en ik heb een contract gekregen waarop wel overstapkosten staan van €14,99. 
Hoe zit dat?? 
icon

Beste antwoord door Ernst 4 December 2013, 15:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi volwol,

Uit je gegevens maak ik op dat je afgelopen zondag een vervangende simkaart hebt besteld. Deze is op maandag verstuurd en als het goed is gisteren door de postbode bezorgd en is gisteravond geactiveerd.
Ook zie ik dat je afgelopen maandag 2 december hebt aangegeven te willen overstappen van prepaid naar Sim only en dat dat op 3 december doorgevoerd is.
De aansluitkosten staan misschien wel op je contract, maar zijn in elk geval niet gerekend. Vanwege het beltegoed dat je nog had staat je voorlopige factuur bedrag zelfs op -€0,40 😉

Reageer