In mei heb ik een abonnement afgesloten als ‘maandelijks opzegbaar’, namelijk omdat ik in september de nieuwe iPhone zou kopen. Ivm corona is dit uitgesteld naar november, maar toen kwam ik erachter dat mijn abonnement loopt tot mei, en dat dit een jaarlijks abonnement is.
Aan de telefoon in september waren ze niet echt hulpvol, ik werd afgekaft en ze zei dat ‘het mijn eigen schuld was’ en dat ‘ze er niks aan konden doen’.
Ik wachtte het nog af omdat de iPhone toch niet uit kwam in november, maar nu krijg ik hem voor mijn verjaardag in december. Ivm stage en werk moet ik mijn nummer behouden, maar ‘omdat het mijn eigen schuld is’ vind ik geen goede reden om het abonnement met afkoopsom af te betalen.
Ik werd niet geholpen en er werd me niks verteld over mijn opties. Ik *moet* mijn nummer behouden, dus wat zijn mijn opties?
Zelfs over het afkopen (wat ik uiteraard niet zie zitten, beide omdat het abonnement ‘maandelijks opzegbaar’ dus niet maandelijks opzegbaar is en dat niet ‘mijn eigen schuld is’ maar ook omdat de medewerker me totaal niet heeft geholpen en heel erg naar was) krijg ik te zien dat dat nog niet kan.
Hoe los ik dit op, ik heb nog 5 dagen.