Skip to main content
ik heb vandaag mijn sim in mijn telefoon gedaan aangezet en gelijk ff op de laptop naar mijn simyo gekeken.

daar aangekomen zie ik dat er al 10 belminuten weg zijn en nog niet eens gebeld met deze simkaart
Het aantal belminuten voor de eerste maand dat je klant bent wordt verlaagd afhankelijk van het tijdstip waarop je abonnement ingaat. Alleen als je op de 1e dag van de maand klant wordt krijg je je normale hoeveelheid minuten/sms. Vanaf volgende maand krijg je je normale rantsoen.
Hoi Simone1,



Gelukkig 2016 en welkom op het Simyo forum :$



Leuk dat je klant bij ons bent geworden. Zo te lezen heeft Scotsman je vraag al beantwoord 😳 En het klopt, je belbundel wordt de eerste maand naar rato berekend. Je hoeft dus ook niet het hele bedrag voor je belbundel te betalen. Vanaf volgende maand krijg je volledige belbundel. Is het helemaal duidelijk zo?



@Scotsman, bedankt voor je antwoord en voor jou natuurlijk ook een gelukkig 2016 🆒



Groetjes, Angelica


@Scotsman, bedankt voor je antwoord en voor jou natuurlijk ook een gelukkig 2016 🆒



Groetjes, Angelica




Same to you Angie! En nog bedankt voor de leuke kerstkaart van het Simyo team die ik eergisteren na terugkeer uit NL op de deurmat vond!
Same to you Angie! En nog bedankt voor de leuke kerstkaart van het Simyo team die ik eergisteren na terugkeer uit NL op de deurmat vond!




Dank je 😳 Graag gedaan! We hebben de kaart met veel plezier gemaakt. Welkom terug in Nederland 🆒

Reageer