.

Beantwoord

Ik heb mijn abonnement opgezegd, waarom kan ik geen bundels wijzigen?

  • 15 September 2014
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Zojuist mijn abonnement opgezegd omdat ik regelmatig in het buitenland ben en niet tevreden was over het internet in het buitenland (Frankrijk) via simyo. De datum van opzegging is 01-11-2014 en nu wilde ik mijn bundel tot deze datum verlagen. Waarom kan dit nu ineens niet meer?
Bij simyo ben je toch vrij je bundel aan te passen en en bepaal je zelf wat je betaald?
icon

Beste antwoord door Ernst 16 September 2014, 10:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi DeFiets, wat jammer om te lezen dat je eerste bericht op ons forum gaat over je opzegging :(

Zoals je weet kun je je bundels elke maand 1 keer wijzigen. Met het opzeggen heb je dat eigenlijk al gedaan voor beide bundels.
Je laatste maand houd je dus je bundels zoals je ze nu hebt. Het beste had je deze maand je bundels kunnen wijzigen, en volgende maand (voor de 25e) op kunnen zeggen.
Dan was je abonnement ook op 1 november gestopt.

Waarom ben je trouwens niet tevreden over het internet in Frankrijk? In andere landen gebruik je internet via lokale netwerken en niet via Simyo. De kans is groot dat je via een andere Nederlandse provider op hetzelfde buitenlandse netwerk zit.
Ook kan ik überhaupt geen internetgebruik in Frankrijk terugvinden in je gegevens, helaas heb je bij de problemen die je ondervonden hebt ook geen hulp gevraagd, anders hadden we nog iets voor je kunnen betekenen.

Reageer