Meerdere malen heb ik contact opgezocht i.v.m. het opzeggen van het abonnement van:
(naam)
(telefoonnummer)
Factuur
Hierbij heb ik via jullie aangegeven site het overlijdingsdocument opgestuurd, maar ik krijg een automatische mail terug dat het niet juist is en dat we nog steeds de volgende factuur moeten betalen (die we dus NIET hoeven te betalen):
"Derde herinnering aan je Simyo factuur
Amsterdam, 31-12-2017
Beste (naam),
Je Simyo factuur (nummer) is nog altijd niet betaald. De betalingstermijn van je Simyo factuur is al enige tijd verstreken. Je Simyo telefoonnummer (telefoonnummer) wordt daarom geblokkeerd. Je kunt dan nog wel gebeld worden, maar niet meer zelf bellen en internetten.
..."
Hierover heb ik jullie meermaals gebeld en gemaild, toen een andere mail van jullie ontvangen van weer een andere medewerker maar als nog is het niet geregeld. Ook heb ik de bijlage met overlijdingsbericht verkleind qua mb's en als .jpg meegestuurd zoals gevraagd, maar ook dit mocht niet baten. Zo kan ik helaas nog wel even door gaan. Graag zou ik willen dat het nu wordt opgelost, want het zou toch niet zo moeten zijn dat iemand die al door een moeilijke tijd gaat ook nog zo veel tijd en energie aan dit soort dingen kwijt is.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie. Bel mij aub even om dit direct te kunnen afhandelen.
Vriendelijke groet,
Julian
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie