.

Beantwoord

Ik heb een opzegging doorgeven in verband met overlijden. Dit is nog steeds niet verwerkt!

  • 1 January 2018
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Beste Simyo,

Meerdere malen heb ik contact opgezocht i.v.m. het opzeggen van het abonnement van:

(naam)
(telefoonnummer)
Factuur

Hierbij heb ik via jullie aangegeven site het overlijdingsdocument opgestuurd, maar ik krijg een automatische mail terug dat het niet juist is en dat we nog steeds de volgende factuur moeten betalen (die we dus NIET hoeven te betalen):

"Derde herinnering aan je Simyo factuur

Amsterdam, 31-12-2017

Beste (naam),

Je Simyo factuur (nummer) is nog altijd niet betaald. De betalingstermijn van je Simyo factuur is al enige tijd verstreken. Je Simyo telefoonnummer (telefoonnummer) wordt daarom geblokkeerd. Je kunt dan nog wel gebeld worden, maar niet meer zelf bellen en internetten.

..."

Hierover heb ik jullie meermaals gebeld en gemaild, toen een andere mail van jullie ontvangen van weer een andere medewerker maar als nog is het niet geregeld. Ook heb ik de bijlage met overlijdingsbericht verkleind qua mb's en als .jpg meegestuurd zoals gevraagd, maar ook dit mocht niet baten. Zo kan ik helaas nog wel even door gaan. Graag zou ik willen dat het nu wordt opgelost, want het zou toch niet zo moeten zijn dat iemand die al door een moeilijke tijd gaat ook nog zo veel tijd en energie aan dit soort dingen kwijt is.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie. Bel mij aub even om dit direct te kunnen afhandelen.

Vriendelijke groet,

Julian
icon

Beste antwoord door Asma 2 January 2018, 16:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Julian Ames,

Gecondoleerd met je verlies. Vreselijk dat de opzegging van dit abonnement niet is verwerkt

Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en zie dat je de overlijden op 14 november aan ons hebt doorgegeven. Op 15 november heeft mijn collega je vervolgens gevraagd om een kopie van de overlijdensakte. Helaas is pas op 30 november een reactie vanuit jou gekomen met de vraag of het allemaal is geregeld. Hierna hebben wij je weer gevraagd om een kopie van overlijdensakte en kwam er geen reactie. Ik denk dat hier ergens niet goed is gegaan..

Gelukkig zie ik dat je ons gisteren alsnog de overlijdensakte hebt toegestuurd. Mijn collega zal dit zo snel mogelijk oppakken en de opzegging verwerken vanaf moment van overlijden.

Laat je het mij weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer