Skip to main content
Beste Simyo,



Ik moet volgend jaar veel reizen en zit daarom met het probleem dat mijn internet bundel van 200MB niet genoeg zal zijn. Daarom heb ik meer MB's nodig alleen heb ik het geld er op dit moment niet voor. Ik bij Simpel een aanbieding staan: 100 min bellen + 1GB data + onbeperkt sms'n voor €9.50. Nu is mijn vraag of jullie dit misschien ook konden leveren aan mij voor misschien de zelfde prijs of iets wat daar in de buurt ligt. Ik zit nu namelijk al bijna 2 jaar bij Simyo en het bevalt mij zeer goed en zou hier ook graag willen blijven als dat kan.



Met vriendelijke Groet,



Guus Keupink
Hoi Guud,



Wat goed dat ja navraag doet over je abonnement. Het is slim om op tijd in te spelen op verbruiksveranderingen, dus mijn complimenten!



Echter zo'n scherp aanbod als Simpel met zijn verdubbel dagen heeft, dat hebben we niet voor je. Een vergelijkbaar abonnement kost bij Simyo €14,- per maand. Dit is echter wel bij een jaarcontract. Bij Simpel gaat het over een looptijd van 2-jaar, waarin de verdubbelactie vervalt zodra je de bundels aanpast. Zodra je dat doet ben je dus al je voordeel kwijt.



Bij Simyo kun je gedurende dat jaar gewoon nog je bundels blijven aanpassen tegen hetzelfde tarief (of misschien nog goedkoper als we nog een leuke actie krijgen tussendoor!) 🙂.



Dat is toch wel een overweging die je moet maken voor je denkt aan overstappen.



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,



Ik heb toch echt die mb's nodig voor het vele reizen wat ik ga doen en ik heb op dit moment niet zo veel geld over voor een abonnement dus moet ik helaas toch overstappen. Ik heb het wel zeer naar mijn zin gehad bij Simyo en ben er ook heel tevreden over!



Bedankt voor de goede Service en wie weet tot over 2 jaar ;)



Met vriendelijke groet



Guus Keupink
Hoi Guud,



Jammer dat je gaat overstappen. Ik ben wel blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij ons. Graag gedaan natuurlijk 😃 En hopelijk zien we je in de toekomst weer terug 😳 Geniet nog van je weekend.

Reageer