.

Ik ga weg bij Simyo, maar was wel tevreden!

  • 17 August 2014
  • 1 reactie
  • 326 Bekeken

Badge
Beste mensen van Simyo,

Ik ben 15 augustus overgestapt naar Hi. De reden dat ik dit heb gedaan is niet vanwege een slechte ervaring met Simyo. Het was puur op basis van het product. Het feit dat ik bij Hi hetzelfde netwerk heb, maar vooral geen buitenbundelkosten voor internet meer kan hebben gaven voor mij de doorslag. Ik kan nu met een vrijer gevoel mn smartphone onderweg gebruiken, zonder het verbruik te moeten incalculeren. Dit alles zonder meerprijs t.o.v. Simyo.

Mochten jullie dit ooit (al is het maar optioneel) wel gaan aanbieden, dan ben ik de eerste persoon die weer klant wordt! Ik was verder namelijk hartstikke tevreden met Simyo :)

Groet,

Een tevreden ex-Simyo klant

1 reactie

Badge +8
Hoi Pieterbalk,

Dat stel ik echt super op prijs, dat je dat nog komt melden :)
Ik kan het begrijpen, dat je liever actief beperkt wil worden in je gebruik. Dat is toch iets wat niet helemaal bij Simyo past. Bij ons kun je je bundels wijzigen voor de maand erna, en je hebt zelf controle over de optie Internet op je Mobiel, waarmee je aan het eind van je bundel het internet ook uit kunt zetten. Dat is net even een andere constructie.
Gelukkig heb je de keus van wat voor vorm je gebruik wilt maken. :)
Wie weet verandert jouw of onze situatie in de toekomst en dan ben je zeker weer van harte welkom bij Simyo!

Groetjes,
Charlene

Reageer