.

Beantwoord

Ik ga niet vooruit met de nieuwe bundels. Hoe kan dat?

  • 17 March 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
Er wordt geadverteerd, op de hoofdpagina vd website, met 300 belminuten en 1000 MB voor 14 euro. Dat zou goedkoper zijn geworden.
Wel raar dat ik bij jullie nog goedkoper uit ben voor dezelfde bundel (11 euro). Vind ik niet erg hoor, maar vreemd is deze advertentie wel.
icon

Beste antwoord door Jihane 20 March 2017, 12:46

Bekijk originele reactie

2 reacties

Die 14 euro is voor nieuwe klanten. Die 11 euro is voor ons bestaande klanten. Daar zit het verschil in.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Smalltalky,

Welkom op het Simyo Forum!

Scherp opgemerkt 🙂 Wat Ray zegt klopt: er zit een verschil tussen de prijzen voor bestaande klanten en de prijzen die nieuwe klanten betalen. Dat is altijd zo geweest. Jij hebt ooit verlengd bij ons, en maakt gebruik van de zogenoemde 'verlengbundels'. Deze bundels zijn speciaal voor de klanten die al een poosje bij ons zijn 🙂 Vóór de nieuwe bundels (die ongeveer een weekje in de lucht zijn) betaalde een nieuwe klant € 7,- (300 minuten) + € 9,- (1000 MB) = € 16,-. Nu is dat € 7,- (300 minuten) + € 7,- (1000 MB) = € 14,-. Nieuwe klanten gaan er dus op vooruit 🙂 Met deze nieuwe bundels betaal je voor deze bundels ook € 11,- als je verlengt met nog een jaar, dus dat is net zoveel als hoeveel jij ervoor betaalt.

Ik hoop dat alles nu duidelijker is! Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer