Skip to main content
Ik krijg geen pincode.zegt dat bundel niet actief is



s
Activeren doe je op je Mijn Simyo. Staat ook op de verpakking van de simkaart las het goed is.
Hoi Paulkitzen.



Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo :D



Wat leuk dat je hebt gekozen voor een Sim Only van Simyo! Dat je dit abonnement zo snel mogelijk wil gebruiken snap ik heel goed!



Ik zie dat jouw belbundel en simkaart netjes geactiveerd zijn gisteren. Soms kan er wat verwerkingstijd in zitten, maar nu moet het allemaal werken. Heb je dit al getest? Wellicht moet je jouw telefoon nog een keer uit- en aanzetten. Vaak is dit de oplossing.



Je hebt niet gekozen voor databundel. De optie om gebruik te maken van het internet staat wel aan. Om onverwachte kosten te voorkomen, raad ik je aan om via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, de optie 'internet op je mobiel' uit te zetten. Zo kun je nog wel gebruik maken van wifi en hoef je niet bang te zijn dat je onverwachts een hoge rekening van ons krijgt.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, thank you, thank you very much :)



Vanwege het overzicht, heb ik dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'.



Groetjes,

Angela

Reageer