Skip to main content
Ik heb een sim-only-abonnement zonder data. ALs ik er een databundel bij wil aanschaffen van 1000 Mb moet ik daar € 10 / maand voor betalen. Als ik een nieuw so-abonnement afsluit met 1000 mb data kost dat € 9,00

Ik ben al jaren een tevreden simyo klant, maar dit vind ik toch wel een zeer aparte situatie. Ik verwacht juist een lagere prijs voor bestaande klanten



groeten,

A.R. Erkelens
Hoi,



Na jouw vraag / opmerking te hebben gelezen ben ik even gaan kijken naar de bundel tarieven op de pagina waar nieuwe klanten hun abonnement kunnen samen stellen. Daar zie ik dat als met 1000 MB data afneemt, met een jaar contract, de prijs €9,- is. Maar met een maandelijkse overeenkomst is dat €10,-.



Als ik vervolgens inlog op m'n eigen MijnSimyo en naar bundels aanpassen ga zie ik dat ik €6,- euro betaal voor 1000 MB. Omdat ik dit plan al meer dan een jaar heb geniet ik nu de laagste tarieven. Het lijkt mij dat ook jij als vaste klant hier gebruik van kan maken.



Nu rest mij de vraag, waar heb jij die bedragen gezien? Want het lijkt mij dat ook jij lagere tarieven voor de bundels kan krijgen omdat je, zoals je zelf schreef, al jaren klant bent.



Oja, om te profiteren van de lagere bundels is het volgens mij wel zaak dat je verlengt.
Goedemorgen,



Bedankt voor je reactie.

Die tarieven heb ik gezien op dezelfde pagina's als jij. Eerst gekeken in het deel waar nieuwe klanten hun bundel kunnen samenstellen. Daar was 1000 Mb inderdaad €9. Vervolgens ingelogd op Mijn Symio en geklikt op wijzigen bundel: toen kostte diezelfde 1000 Mb € 10

Ik zal eens kijken of ik destijds misschien een maandelijkse overeenkomst heb gesloten en of het daar misschien mee samenhangt.

Verder heb ik nog nooit verlengd, laat het altijd zo doorlopen. Ik zal ook eens kijken of het scheelt als ik wel verleng. Zou het heel vreemd vinden, maar zou kunnen.



nogmaals bedankt,

groeten,

René
Ah je valt denk ik nog onder een oude tarieven plan als je nooit hebt verlengd.
klopt... probleem nu inderdaad opgelost. Met verlengen kreeg ik wel heel andere tarieven.

Ben weer helemaal up to date ;-)



fijne kerstdagen en bedankt voor de tip

groeten,

René
Hoi arerkelens,



Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag aan ons stelt.



Oei, balen dat je niet de meeste voordelige tarieven te zien kreeg op Mijn Simyo. Het klopt wat Raytje zegt! Als jij je bundels wijzigt zonder je contract te verlengen, dan heb je geen extra voordeel. Gelukkig ben je hier inmiddels achter gekomen en heb jij je contract met nog een jaar verlengd. Je nieuwe contract en tarieven gaan in op 1 januari. Zo ga je het jaar in met extra voordeel. :D



Ik wens je hele fijne feestdagen toe!



@ Raytje, bedankt voor het meedenken. :D



Groetjes,

Asma

Reageer