Hi, I have to move abroad so I was wondering if, in this case, I can cancel my subscription without paying the fee.
Hi
Thanks for your message. That is a great question. If you have activated the simcard within 14 days of purchase you can still cancel this subscription through this website: https://www.simyo.nl/annuleren. If in any case you are thinking of keeping your phone number (if you have a monthly subscription), it would be an option to change your sim only to a prepaid. I would like to check your contract to answer your question as accurately as possible. Could you please send me a private message with your phone number?
Enjoy the rest of your day.
Greetings,
Seren
Goedemorgen! Ik heb een vraag die eigenlijk over de tegenovergestelde situatie: Ik heb Simyo Prepaid en woont in het buitenland, kan dat worden omgezet naar Sim Only voor een of twee maanden als ik op vakantie ben in NL?
Zo ja, hoe werkt het met maandelijks opzeggen? Gaat dat per 1e van de maand of een maand na de dag van het opzeggen? En vervalt bij het opzeggen mijn nummer of wordt het weer prepaid?
Groet, Alberto
Het moeilijkere is het terug gaan van sim-only naar prepaid. Daarvoor dien je opnieuw prepaid met nummerbehoud te bestellen. Er is geen mooie overstap van sim-only naar prepaid mogelijk. En door dit bestellen krijg je dus een nieuwe simkaart (die opgestuurd wordt naar een adres in Nederland) en dat maakt het een beetje lastiger. Daarna is het simpelweg wachten tot de datum van nummerbehoud en dan simkaart wisselen.
Dan maar niet naar prepaid terug. Da's inderdaad erg omslachtig. Een nieuwe simkaart met nieuw nummer bij een volgend bezoek aan NL is zeker ook een oplossing. Nogmaals dank voor het meedenken .
Hoi
Wat
Groetjes,
Seren
Ja, ik mis dat ook in het antwoord van
Als je nu opzegt beëindigen we je abonnement over 30 dagen. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je definitieve opzegging.
Hi
Mijn excuses ik heb hier denk ik overheen gelezen!
Goed gevonden
Wanneer je jouw abonnement op 7 juli opzegt zal deze per 7 augustus worden beëindigd. Het maakt dus niet uit op welke dag je het abonnement opzegt. Er geld een opzegtermijn van 30 dagen vanaf de dag van opzegging. Hopelijk is het nu wel duidelijk!
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.