Hallo,
Ik kreeg net een bericht dat mijn simkaart geblokkeerd is door te hoge kosten, doordat ik te veel data buiten mijn bundel gebruikt heb. ik heb gelijk mijn mobiel data uitgezet wat blijkbaar aan was terwijl ik thuis was dom van mij. In het bericht stond dat er een mail gestuurd is met meer info. ik schrok toen ik zag dat ik 100 euro moest betalen om mijn simkaart te deblokkeren, ik heb dit uiteindelijk betaald, wegens het niet kunnen bellen. Nadat ik gelijk in de app heb gekeken zag ik dat de kosten 120 euro waren. Een tijdje later steeg het naar 190 euro zonder dat mijn data aan stond. Ik vermoed dat dit komt doordat er niet gelijk nadat je je data uitzet berekend wordt hoeveel euro je buiten je bundel zit, daar zit altijd wel wat vertraging tussen. Ik snap en geef toe dat dit mijn schuld is, dom van mij om mijn mobiele data thuis nog aan te laten staan. Ik zou daarom in dit bericht willen vragen of er een oplossing is en of er mischien eenmalig coulance gegeven kan worden bij situaties zoals deze en als dat zo is zou ik graag willen weten hoe ik dit zou moeten regelen. Ik heb namelijk een abbonement van 9 euro en 190 euro is veel in vergelijking met mijn abonnement dit is ook de enige keer dat ik zo veel en ver boven mijn abonnement ben gegaan. Ik hoop dat jullie iets voor mij zouden kunnen betekenen.
Groetjes,