Heb je een iPhone of een Android toestel?
Ik heb een android toestel
In een Android kan je instellen dat hij zodra je een bepaald verbruik heb in een maand hij blokkeert,
Oke dank u wel Wim. Ga het proberen
Hoi @Che1,
Bedankt voor je bericht. Ojee, wat jammer dat je zulke hoge kosten hebt gemaakt buiten de bundel! Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent.
Zodra je internetbundel op is, sturen wij 2 waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je bundel. Ik raad aan om in het vervolg goed op deze sms’jes te letten! Hierin vermelden wij dat je €0,15 cent per MB betaald zodra je internetbundel op is en dat je het best verder via wifi kunt internetten of MB's bijkopen via Mijn Simyo. Ik zie dat @wimj12 je een super handige tip heeft gegeven om een datalimiet in te stellen in je Android telefoon. Bedankt hiervoor, Wim !
Op onze website hebben wij eventueel een blog met databesparingstips, misschien komt dit van pas in de toekomst.
Uit je bericht begrijp ik dat je de kosten niet bewust hebt gemaakt. Ik kan begrijpen dat het een keer mis kan gaan en wil daarom graag met je meekijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting erbij en overleg ik meteen even met de financiële afdeling of wij je éénmalig tegemoet kunnen komen.
Groetjes,
Roeqajja