Heb gister mijn kaart geactiveerd (11-10)ik had gekozen voor 10 euro per maand met sms en Internet. Ik heb thuis kpn dus wordt het allemaal verdubbeld. Nu zie ik op mijn contract dat het bedrag 6 euro per maand is. Ik had gekozen voor Simyo sim Only. Nu zie ik in het contract staan Simyo 100 staan. Wordt dat komende dagen nog veranderd,? Heb nu geen Internet
Bladzijde 1 / 1
In jou geval gaat de verdubbeling in per 1 november, kun je in mijn simyo een internetbundel activeren deze gaat dan direct in.
Lees dit ook nog even door:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-eerste-factuur-klopt-niet-sim-only-259
Lees dit ook nog even door:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-eerste-factuur-klopt-niet-sim-only-259
Hi Maltje,
Welkom op het Simyo Forum!
Ah, ik snap de verwarring! Ik zie dat de verdubbeling van je bundels meteen is doorgevoerd 🙂 Je hebt nu dus 2000 MB's (in plaats van 1000) en 200 minuten (in plaats van 100). In totaal betaal je € 10,- voor je bundels omdat je internetbundel € 4,- kost en je belbundel € 6,-. Ik vermoed dat je de laatste prijs ergens zag staan en daarom dacht dat het totaal € 6,- was. Met "Simyo 100" wordt gewoon je belbundel bedoeld. Maar jij hebt zowel een internetbundel als belbundel.
Je geeft aan dat je geen internet hebt? Bedoel je dat je geen toegang hebt tot het internet? Wil je je instellingen nog even nalopen met behulp van de Toestelhulp tool?
Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?
@ Ron, dank voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Ah, ik snap de verwarring! Ik zie dat de verdubbeling van je bundels meteen is doorgevoerd 🙂 Je hebt nu dus 2000 MB's (in plaats van 1000) en 200 minuten (in plaats van 100). In totaal betaal je € 10,- voor je bundels omdat je internetbundel € 4,- kost en je belbundel € 6,-. Ik vermoed dat je de laatste prijs ergens zag staan en daarom dacht dat het totaal € 6,- was. Met "Simyo 100" wordt gewoon je belbundel bedoeld. Maar jij hebt zowel een internetbundel als belbundel.
Je geeft aan dat je geen internet hebt? Bedoel je dat je geen toegang hebt tot het internet? Wil je je instellingen nog even nalopen met behulp van de Toestelhulp tool?
Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?
@ Ron, dank voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.