Skip to main content
Hi, ik heb een abonnement afgesloten bij een andere provider. Op jullie advies (via de site) nummerbehoud en opzeggen via de nieuwe provider laten lopen. Ik heb een simonly, maandelijks opzegbaar abonnement. Zij geven aan dat ik niet eerder over kan dan 22/12.  Op het forum lees ik echter meerdere keren het volgende: Als je dit voor de 25e van de maand doet, gaat het gelijk de 1e van de volgende maand in.

Wat is juist? Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Op het moment dat jouw 06-nummer vrijkomt kun jij overstappen naar de andere provider, 22-12 dus.

Lijkt me duidelijk dat men jou bij Simyo zal missen.



Groet,

Friesian
Hoi LindaE, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je gaat overstappen naar een andere provider! Als je gaat overstappen met nummerbehoud, dan moet je bij elke provider rekening houden met een maand opzegtermijn. Dit is zo afgesproken, zodat beide providers de tijd hebben om de overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen 🙂. Zo weet je ook 100% zeker dat je nummer niet per ongeluk vervalt of dat er technisch iets mis gaat.



De zin
"Als je dit voor de 25e van de maand doet, gaat het gelijk de 1e van de volgende maand in."
gebruiken we op het forum bij het opzeggen van je contract zónder nummerbehoud. Daar komen geen andere bedrijven aan te pas en kunnen we daarom ook vlug afwikkelen 🙂.



Heb ik het je zo duidelijk uitgelegd?



Bedankt voor je reactie, Friesian! 😉
Hi,



Ja helemaal duidelijk. Dank!



Hoi LindaE, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je gaat overstappen naar een andere provider! Als je gaat overstappen met nummerbehoud, dan moet je bij elke provider rekening houden met een maand opzegtermijn. Dit is zo afgesproken, zodat beide providers de tijd hebben om de overstap zo soepel mogelijk te laten verlopen 🙂. Zo weet je ook 100% zeker dat je nummer niet per ongeluk vervalt of dat er technisch iets mis gaat.



De zin
"Als je dit voor de 25e van de maand doet, gaat het gelijk de 1e van de volgende maand in."
gebruiken we op het forum bij het opzeggen van je contract zónder nummerbehoud. Daar komen geen andere bedrijven aan te pas en kunnen we daarom ook vlug afwikkelen 🙂.



Heb ik het je zo duidelijk uitgelegd?



Bedankt voor je reactie, Friesian! ;)


Hoi LindaE, welkom op het Simyo forum.



Heb ik het je zo duidelijk uitgelegd?



Bedankt voor je reactie, Friesian! ;)





Leest een beetje apart..(LOL)🆒:p 



En eh is er iemand die dit (nog) niet bekend is? :D

Voor jou bij deze ook mijn "wereldberoemde".



Anyplace anywhere anytime.

(Met dank aan Nena & Kim Wilde)



Groet,

Friesian
Hi,



Ja helemaal duidelijk. Dank!




Graag gedaan, daar zijn we hier voor 😮

Reageer